Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@09:35:48 GMT

شاهکار تازه مرسدس بنز رونمایی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۲۲۶

شاهکار تازه مرسدس بنز رونمایی شد+عکس

 

نسل دوم مرسدس بنز A45 در حالی به پایان تولید نزدیک می‌شود که نسل جدید این خودرو آخرین مراحل آزمایش را پشت سر می‌گذارد. در این رابطه یکی از صفحه‌های اینستاگرامی تصاویری از مرسدس بنز A45 AMG مدل ۲۰۲۰ منتشر کرده که با ظاهری استتار شده در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان در حال گذراندن مراحل آزمایشی است. با وجود ظاهر استتار شده این خودرو، اما به راحتی متوجه خواهید شد که مرسدس A45 مدل ۲۰۲۰ اسپرت‌تر از نسل قبلی خود شده است و این مفهوم را با نگاه به جلو پنجره بزرگ و خطوط عمودی روی آن، اسپویلر بزرگ روی سقف و چهار خروجی اگزوز به آسانی درک خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندسین AMG نیز تغییراتی بر روی سیستم تعلیق، ترمزها و فرمان پذیری این خودرو اعمال کرده‌اند؛ بنابراین انتظار می‌رود A45 جدید نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. علاوه بر این با گزارش‌هایی که از پیشرانه نصب شده بر روی این خودرو رسیده است، مشخص شد که در مدل استاندارد با پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ ۳۸۳ اسب بخار و مدل S با همین پیشرانه ۴۱۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که بر این اساس A45 جدید می‌تواند یکی از سریع‌ترین خودروهای عرضه شده در بازار باشد.

اما اصلاحات انجام شده بر روی A45 جدید به اینجا ختم نشده و آیرودینامیک و وزن خودرو نیز دست خوش تغییراتی شده است. مهندسین AMG با ارتقای ضریب آیرودینامیک بدنه خودرو و کاهش وزن شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت A45 را به ۴.۲ ثانیه رسانده‌اند که زمان خیره کننده و قابل توجهی است. همچنین به دلیل قدرت و شتاب بالای این خودرو سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است و مرسدس بنز این سرعت را به عنوان حداکثر سرعت این خودرو برگزیده است.

تاکنون هیچ اطلاعاتی از زمان رونمایی و معرفی مرسدس بنز A45 AMG مدل ۲۰۲۰ منتشر نشده است، اما بر اساس گزارش‌های بدست آمده احتمال می‌رود که A45 جدید در نمایشگاه خودرو فرانکفورد در هفته دوم سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی و به نمایش گذاشته شود.

باشگاه خبرنگاران

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرسدس بنز 40 سال پیش با قلب جنرال موتورز آمریکا (+عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چینی ها خودروی هیبریدی ارزان را رونمایی کردند
  • ۳ سریال شاهکار کره‌ای از کارگردان «دونگ‌یی» و «یانگوم»
  • خودروی مدیریت بحران شرکت گاز گیلان رونمایی شد
  • فوری | شاهکار هادی چوپان کامل شد | گرگ پارسی بازهم سامسون را شکست داد + جزئیات
  • خرابکاری فاجعه‌بار زن جوان؛ رانندگی با مرسدس بنز در حال مستی (فیلم)
  • شاهکار ۳ دقیقه ای تیم دسته یکی در جام حذفی
  • رونمایی از سامانه ثبت معاملات خودرو در سکو‌های بخش خصوصی
  • مرسدس بنز 40 سال پیش با قلب جنرال موتورز آمریکا (+عکس)
  • رونمایی از«سامانه ثبت معاملات خودرو در سکوهای بخش خصوصی»
  • رونمایی از سامانه ثبت معاملات خودرو در سکوهای بخش خصوصی