Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:19:18 GMT

گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع‌زاده

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۴۴۱

گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع‌زاده

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، گفت: شهدا با جانفشانی و ایثار، خط مقدم کشور را از خوزستان به آن سوی مدیترانه بردند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدجعفر اسدی در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع‌زاده در مصلی امام خمینی (ره) تبریز، با بیان این‌که عزت و افتخار امروز خود را مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: شهدا باعث شدند در دنیا بدرخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آیا اگر آمریکای جنایتکار می‌توانست کاری کند، یک لحظه درنگ می‌کرد؟ برخی مشتبه‌اند که آنان سبب شدند سایه جنگ از سر کشور برداشته شود، در حالی شهدا و نعمت ولایت فقیه سبب شد سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که کارنامه درخشان آذربایجان و شخصیت‌هایی که این دیار زرخیز تربیت داده، برگ زرینی در تاریخ ملت‌هاست، افزود: ستون انقلاب، ولایت فقیه است.

وی با بیان این‌که شور و حالی که در آذربایجان و به ویژه در تبریز برای امام حسین (ع) وجود دارد، در هیچ کجای عالم نیست، افزود: این ارادت، ریشه عزت این مردم است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا بیان کرد: دشمن طی ۴۰ سال علیه فرهنگ این مردم بسیار کار کرده است اما مردم این خطه ریشه‌های قوی داشته و اگر امروز تهدیدی هم برای کشور ایجاد شود، باز هم آذربایجان پیشقدم‌تر از همه‌جا در خط مقدم خواهد ایستاد.

وی با تاکید بر این‌که رعایت قانون، اخلاص و پیشتازی در امور دینی از ویژگی‌های شهدا بود، افزود: امروز وظیفه داریم به دستور امام مبنی بر این‌که نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد، عمل کنیم.

وی با اشاره به این‌که نااهلان چه کسانی هستند؟ گفت: شهدا شهید شدند چون نخواستند با شیطان بزرگ کنار بیایند؛ از زمان حضرت آدم تاکنون نشده با شیطان معامله "برد-برد" انجام شود. اکنون تکلیف ما را امام حسین مشخص کرده است.

سردار اسدی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: آل‌یهود که نام خود را آل‌سعود گذاشته‌اند، به پشتوانه و تحریک آمریکا، مردم مظلوم یمن را زیر بمباران له می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند، گفت: گرفتاری‌های که به واسطه مجاهدت‌های شهدا برای آمریکا به‌وجود آمده در تاریخ سابقه نداشته و این اقدامات فرار به جلو ترامپ است که چند خبیث هم در منطقه از آن حمایت کرده و برخی هم در داخل کشور چراغ سبز نشان می‌دهند.

وی افزود: اگر این چراغ سبز نشان دادن‌ها نبود چنین وضعیت نداشتیم اما معتقدیم این انقلاب به هدف اصلی خود خواهد رسید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت