Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرمختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار برنا در کرمانشاه از نجات یک کوهنورد در ارتفاعات کوه فرخشاد خبر داد و گفت: شب گذشته در پی سقوط یک کوهنورد  در کوه فرخشاد نیروهای هلال احمر به محل اعزام شدن و با تلاش شبانه مجبور به انتقال مصدوم به  مکانی مناسب جهت فرود بالگرد اورژانس هوایی شدند .

این مسئول در ادامه گفت: صبح امروز با همکاری پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه و مراقبت های پرسنل اورژانس هوایی مصدوم با وضعیت عمومی مناسب به بیمارستان طالقانی منتقل شد

مسئول اورژانس هوایی کرمانشاه در خاتمه سخنانش خاطر نشان کرد: طی پیگیری مسئول اورژانس هوایی استان  حال عمومی مصدوم از وضعیت نسبتا پایداری برخوردار میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اورژانس کوهنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی شهرستان هشترود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شادی نیا در جمع خبرنگاران در خصوص امدادرسانی این حادثه گفت: این حادثه که صبح امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه به مرکز اورژانس استان ابلاغ شد سریعاً سه دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های قره بابا، قویون قشلاقی و سلوک به محل اعزام شد.

کارشناسان اورژانس فوت یک نفر را تأیید و سه مصدوم تحت مراقبت‌های درمانی به بیمارستان هشترود انتقال دادند.

کد خبر 6057057

دیگر خبرها

  • پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی
  • پیکر بی‌جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شازند پیدا شد
  • اعزام بالگرد اورژانس هوایی داورزن برای نجات جان ۲ مصدوم
  • کشف پیکر بی جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شهباز
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی شهرستان هشترود
  • انجام هفت عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پیدا شدن جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور شهرستان قوچان
  • جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور پیدا شد