Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه،رئیس سازمان صداوسیما به همراه معاونان خود با رئیس قوه قضاییه دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و علی عسگری در این دیدار بر لزوم همکاری بیش از پیش صداوسیما و دستگاه قضایی در راستای افزایش آگاهی‌های حقوقی مردم و تعامل در برنامه سازی‌های هدفمند قضایی که می‌تواند موجب رفع ابهامات حقوقی و قضایی مردم در جامعه شود، تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش معاونین رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار حضور داشتند و طی گزارشی از زمینه‌های تعامل با دستگاه قضایی کشور در برنامه سازی‌های صدا و سیما سخن گفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟

سینما اعتماد نوشت: محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.

 محمدرضا شهبازی، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛ «اصلاح‌طلبی نطفه‌اش حرام است! اصولگرایی لقمه‌اش حرام است!» این توئیت با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد. حالا چند روزی است او اجرای برنامه پاورقی را بر عهده ندارد. مشخص نیست از اجرا کنار گذاشته شده یا این عدم حضور دلیل دیگری دارد. کلام زشت این مجری  پیش از این هم با انتقادات زیادی همراه بود.

دیگر خبرها

  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد