Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:06:02 GMT

اطلاعیه کمیته اخلاق درباره دیدار پرسپولیس - سپاهان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۹۵۶

اطلاعیه کمیته اخلاق درباره دیدار پرسپولیس - سپاهان

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران‌ ضمن تاکید و تصریح بر ضرورت انجام دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در آرامش کامل و برگزاری فوتبال پاک، اعلام می‌دارد کلیه رفتارها و مصاحبه‌هایی که به نحوی از انحاء باعث تشویش اذهان عمومی شده و عوامل برگزاری بازی را زیر سوال می برد، رصد کرده و در اسرع وقت برخورد قانونی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این کمیته با اعزام نمایندگان ویژه و بازرسان نامحسوس در روز بازی موارد احتمالی را به شکل ویژه بررسی خواهد کرد .

ضمن اینکه لازم است مسئولان و کانون‌های هواداری دو باشگاه در راه ایجاد نظم و برپایی به دور از تنش و حاشیه این مسابقه تدابیر لازم را بی اندیشند و طبعاً در حوزه وظایف خود مسئول هستند.

حسن‌زاده: در بازی پرسپولیس و سپاهان به ورزشگاه خواهم رفت/ کادر فنی 2 تیم مصاحبه چالش‌برانگیز انجام ندهند

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران فدراسیون فوتبال ایران کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی