Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:34:51 GMT

رونمایی از ۳ موشک ضد زره جدید ارتش

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۹۶۵

رونمایی از ۳ موشک ضد زره جدید ارتش

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با همکاری متخصصان وزارت دفاع و جهاد خودکفایی هوانیروز ارتش، سه موشک «حیدر»، «قمربنی هاشم (ع)» و «دهلاویه هوا پایه» طراحی و ساخته شد.

**موشک حیدر

این موشک، موشک هوا به زمین به صورت آتش و رها با برد بیش از ۸ کیلومتر است و قابلیت نصب انواع سیستم‌های جستجوگر برای استفاده در اوضاع مختلف آب و هوایی به منظور اهداف زرهی، تجهیزات زمینی و تجمع نفر‌ها به صورت نقطه زن با قدرت نفوذ بیش از یک متر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**موشک قمر بنی هاشم (ع)

موشک قمر بنی هاشم (ع)، موشک هوا به هوا و هوا به زمین به صورت آتش و رها با برد بیش از ۸ کیلومتر و دارای قابلیت قفل قبل و بعد از شلیک است.

همچنین قابلیت نصب انواع سیستم‌های جستجوگر برای استفاده در اوضاع مختلف آب و هوایی به منظور اهداف زرهی، تجهیزات زمینی و تجمع نفر‌ها را دارد و در شب نیز می‌تواند شلیک کند.

*موشک دهلاویه هواپایه

این موشک، موشک هوا به زمین با هدایت لیزری و برد بیش از ۸ کیلومتر و وزن پایین برای اهداف زرهی به صورت نقطه زن با قدرت نفوذ یک متر و و بیست سانتی متر است.

موشک دهلاویه پیش از این، کارکرد زمین پایه داشت که اکنون به هواپایه ارتقا یافت.

این موشک‌ها اکنون در مرحله تست و آزمایشات مقدماتی قرار دارند و به زودی به صورت تولید انبوه بر روی بالگرد‌های تهاجمی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ صندوق نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده کل ارتش گفت: عده ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.

????اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم.

????۵۰ سال پیش هر وقت ناو هواپیما بر آمریکایی از اسکله خودش جدا می‌شد، سینه این ناو به هر طرفی در دنیا بود موی آن کشورها همچون موش از ترس و وحشت سیخ می‌شد و کل منطقه آماده باش و در خوف، ترس و مرگ بود اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقامات آمریکایی تند تند با واسطه پیام می‌دهند که ما نبودیم، من نکردم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهدا بوده و نباید فراموش کنیم از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم