Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور مربوط به بهزیستی اهمیت دارد گفت: سعی کنید با طرح‌هایی توسعه مشارکت مردمی در امور بهزیستی را افزایش دهید، حضور خیران در این امور باید کاربردی و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان سازمان بهزیستی خراسان رضوی سازمان بهزیستی را پایگاه خدماتی ارزشمند در استان دانست و اظهار کرد: این پایگاه پاسخگوی بخشی از نگرانی‌های مردم در جامعه است که توفیق پیدا کنید این جهت را توسعه بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آمار طلاق و بالا بودن آن در استان و مشهد اشاره کرد و ادامه داد: اشتباهی در آمار طلاق در مشهد اتفاق افتاده که باید جلوی آن را گرفت بیشتر آمار طلاق مال شهرستان‌هاست می‌خواهند جدا شوند، می‌گویند برویم مشهد زیارت امام رضا(ع) و از هم جدا شویم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که در فرهنگ مشهدی، بنای سازگاری و اصلاح زندگی است، افزود: عمده آمار طلاقی که به وجود می‌آید مربوط به زائرانی است که طلاق خود را در مشهد ثبت می‌کنند که باید تفکیکی در آمار صورت بگیرد

وی به اهمیت افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور مربوط به بهزیستی اشاره کرد و گفت: سعی کنید با طرح‌هایی توسعه مشارکت مردمی در امور بهزیستی را افزایش دهید، حضور خیرین در این امور باید کاربردی و اجرایی باشد.

علم‌الهدی گفت: مراجعین بهزیستی از مستضعف‌ترین اقشار هستند، به این افراد و اقشار خدمت کنید و آنان را امیدوار کنید که این کار بالاترین عبادت است و برکاتی دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آيت الله علم الهدي احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر بارش باران، راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن