Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و سایپا با تساوی همراه بود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا در آغاز هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) به قضاوت علی بای در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار یوسف سیدی و محمد اهل‌شاخه از ماشین‌سازی و رضا علیاری و رضا اسدی از سایپا با کارت زرد جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی با این تساوی 28 امتیازی شد و موقتا جای پیکان را در رده یازدهم گرفت. شاگردان علی دایی نیز با 32 امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماندند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد ۴ تیم برای جام جهانی

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز جمعه برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

تایلند - تاجیکستان

در نخستین دیدار این مرحله از ساعت ۱۴:۳۰ تیم تایلند که میزبان این مسابقات است با تاجیکستان دیدار می‌کند.

تیم فوتسال تایلند موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی با بازگشتی استثنایی مقابل عراق به پیروزی دست پیدا کند و هفتمین صعود متوالی به جام جهانی را جشن بگیرد. در این دیدار عراق ابتدا با ۲ گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازی تایلندی‌ها موفق شدند با ۳ گل به نیمه نهایی برسند.

تیم فوتسال تاجیکستان هم که پدیده و شگفتی ساز این دوره مسابقات بود و موفق شد در گروهی که ژاپن، قرقیزستان و کره جنوبی حضور داشتند به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شود و در مرحله یک چهارم نهایی هم با برتری برابر شاگردان مجید مرتضایی در تیم افغانستان برای نخستین بار راهی نیمه نهایی شدند.

تایلند به عنوان یکی از تیم‌هایی که همواره خود را یکی از قدرت‌های آسیا می‌داند و به لطف برخورداری از امتیاز میزبانی تلاش می‌کند پس از ۴ دوره ناکامی در راهیابی به فینال و برای سومین بار به دیدار نهایی برسد.

در سوی دیگر هم تاجیکستان قصد دارد ماجراجویی‌های خود را ادامه دهد و پس از راهیابی به جام جهانی قصد دارد کار را برای تایلند سخت کند.

ایران - ازبکستان

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم ملی ایران پس از شروع نه چندان مقتدرانه ای که در این جام برابر افغانستان و بحرین داشت در ۲ دیدار بعدی برابر کویت و قرقیزستان نشان داد همچنان قدرت بلامنازع فوتسال آسیا است و شاگردان وحید شمسایی قصد دارند با ارائه نمایشی قدرتمند برابر ازبکستان راهی دیدار نهایی شوند.

در سوی دیگر میدان هم ازبکستانی حضور دارد که تاکنون ۴ بار در دیدارهای نهایی حاضر شده است و با توجه به سرمایه گذاری‌های بزرگی که در این رشته انجام داده است قصد دارد کار را برای ملی پوشان کشورمان سخت کند.

دیدارهای پلی آف

قاره آسیا در جام جهانی فوتسال ۴ سهمیه دارد و ازبکستان هم به عنوان میزبان این مسابقات پنجمین سهمیه قاره را به خود اختصاص داده است.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا حکم مسابقات انتخابی جام جهانی را دارد و ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی رسیدند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کردند.

اما صعود ازبکستان به نیمه نهایی جام ملت‌ها موجب شد یکی از تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورده‌اند شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورند. به همین دلیل این تیم‌ها باید دیدارهای پلی آف را برگزار کنند تا در نهایت یک تیم راهی جام جهانی شود.

در این بازی‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تیم ملی فوتسال عراق با افغانستان دیدار خواهد کرد و از ساعت ۱۲:۳۰ هم ویتنام به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟