Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:33:32 GMT

پیکان در دقایق پایانی رستگار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۵۳

پیکان در دقایق پایانی رستگار شد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور موفق شد در دقایق پایانی مصاف با پارس جنوبی جم به پیروزی برسد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دیدار این دوتیم از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای شهر قدس( قلعه حسن خان) آغاز شد و در نهایت تیم پیکان در دیدار جذاب و پرگل با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان «مهدی تارتار» سرمربی تیم پارس جنوبی جم بازی را هجومی آغاز کردند و درهمان دقیقه چهار این دیدار خطا روی بازیکن این تیم سبب شد تا «رضا کرمانشاهی» داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. «روح الله سیف اللهی» پشت ضربه ایستاد و به راحتی دروازه تیم پیکان را باز کرد.
پس از این گل تیم خودروساز به حملات خود افزود تا در دقایق 7 و 44 توسط «فراز امامعلی» به گل برسد و نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم حریف جنوبی حملات زیادی را بر روی دروازه شاگردان «حسین فرکی» سرمربی پیکان ترتیب داد تا در دقیقه 56 «محمد نوری» گل تساوی را به تور دروازه حریف بچسباند. اما این پایان کار نبود تا در نهایت در دقیقه 88 «عیسی آل کثیر» گل سوم و پیروزی بخش خودروسازان را به ثمر برساند.
با این پیروزی تیم پیکان با 31 امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند و تیم پارس جنوبی جم نیز با 29 امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.
ورزشی**9029**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پيكان باشگاه پارس جنوبي جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است