Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:34:45 GMT

مدارس کانکسی آستارا برچیده می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۶۶۲

مدارس کانکسی آستارا برچیده می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا علی دقیق روز پنجشنبه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در سال گذشته 180 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مدارس گیلان اختصاص یافت و بخشی از آن به تکمیل هنرستان 12 کلاسه فاطمیه و مقاوم‌سازی دبستان شش کلاسه شهید مسعودپی آستارا هزینه شد.
وی اضافه کرد: اولویت سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور تکمیل طرح های نیمه تمام است و در آستارا تجهیز و توسعه دبستان شش کلاسه دهخدا، سالن ورزشی مدرسه لطف‌اللهی و دبستان 9 کلاسه فردوسی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان گیلان بیان کرد: امسال برای استانداردسازی سیستم گرمایشی دبیرستان شبانه‌روزی شهید بهشتی آستارا سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و با توجه به نیاز کارگاه هنرستان حاجی‌عباسی این شهرستان به مقاوم‌سازی، باید هزینه آن از محل اعتبارات ملی تأمین شود.
فرماندار آستارا هم گفت: اعتبارات این شهرستان برای تکمیل طرح های نیمه تمام کافی نیست و برای جذب اعتبارات ملی با مشارکت مسئولان کشوری تلاش می کنیم.
حسن رستم‌زاد افزود: طبق بررسی ها حدود 15 واحد آموزشی شهرستان آستارا به نوسازی و مقاوم‌سازی نیاز دارد و از بنیادهای برکت و علوی در این خصوص درخواست کمک شده است.
وی گفت: بنای برخی مدارس، مستهلک و تخریبی است و انتظار داریم اداره‌کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان برای نوسازی مدرسه فردوسی سیبلی و برچیدن مدارس کانکسی شهرستان آستارا اقدام کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع است و 17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان دانش آموز شبانه روزی شهید بهشتی مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف