Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:28:22 GMT

65 میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۸۷۹

65 میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافت

گناباد- ایرنا- مدیر کل فرودگاههای استان خراسان رضوی از اختصاص 65 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های فرودگاه گناباد طی سالجاری خبر داد.

محمد باقر قاسم زاده عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از فرودگاه در حال ساخت گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: طی هفت سال گذشته 200 میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت این فرودگاه هزینه شده و تاکنون باند آن به اتمام رسیده و ساختمان پایانه آن نیز با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا و ساختمانهای جانبی یگان حفاظت نیز در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دستگاههای ناوبری هوایی فرودگاه گناباد تا سه ماه آینده تامین و مستقر می شود و ساختمان پایانه این فرودگاه تا 6 ماه آینده به اتمام می رسد که دهه فجر امسال با نشستن نخستین پرواز، فرودگاه گناباد به بهره برداری خواهد رسید.
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان مدیریت شهری گناباد در سرعت بخشی به تعهداتشان در تکمیل فرودگاه گناباد به خصوص احداث جاده دسترسی آن شد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص 350 میلیارد ریال طی سال جاری به اجرای راه آهن مشهد به زاهدان در حد فاصل بجستان تا گناباد خبر داد.
حمید بنایی گفت: این طرح به طول 50 کیلومتر تاکنون بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و توجه بیشتر مسئولان ذیربط برای سرعت بخشی و تکمیل آن را می طلبد.
در سفر امروز استاندار خراسان رضوی به گناباد واحد تولیدی ظروف مقوایی و شانه تخم مرغ در این شهر به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی این واحد تولیدی 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که 30 میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات و بقیه از محل آورده بخش خصوصی تامین شده و با راه اندازی آن برای 40 نفر اشتغال ایجاد شده است.
بهره برداری از هتل کوثر شهر بیدخت گناباد نیز از دیگر بخشهای سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان بود.
این هتل در زمینی به مساحت چهار هزار و 400 مترمربع و زیربنای سه هزار و 700 مترمربع با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریالی بخش خصوصی و شهرداری بیدخت احداث شده است.
استاندار خراسان رضوی به اتفاق جمعی از مسئولان این استان چهارشنبه شب به گناباد سفر کرد و حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان، تشکیل جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه معین اقتصادی گناباد از جمله برنامه های وی در این سفر بود.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تكميل فرودگاه اعتبار گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت

نماینده بجنورد در مجلس گفت: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سیدمحمد پاکمهر امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت _ در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی، مشکل در این زمینه مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

نماینده بجنورد در مجلس در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

پاکمهر گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است و مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

شوراهای روستایی به دلیل عدم ثبات شغلی دهیاران در موقعیت مناسبی قرار ندارند

هادی قوامی، منتخب مردم اسفراین در مجلس نیز اظهار کرد: خراسان شمالی علی‌رغم مزیت‌های فراوان در رتبه‌های انتهایی شاخص‌های پیشرفت و آبادانی است.

وی تصریح کرد: سکونت تقریباً ۵۰ درصد مردم خراسان شمالی در روستاها است و به همین دلیل زیرساخت‌های مناسب باید در روستاها ایجاد شود.

قوامی در ادامه با اشاره به اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس یازدهم افزود: ملاک قرار دادن جمعیت به جای میزان توسعه و پیشرفت به ضرر شهرهای در حال توسعه و کوچک و روستاها تمام شد.

قوامی گفت: شوراهای روستایی به دلیل عدم ثبات شغلی دهیاران در موقعیت مناسبی قرار ندارند.

کد خبر 750095

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری