Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آئین تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر استان بوشهر افزود: دریا از قابلیت های گردشگری این استان است که با تامین زیرساخت های لازم در این بخش از این قابلیت به نحو مطلوبی استفاده کرد.
وی یادآورشد: استان بوشهر هنوز در بخش ایجاد و تجهیز پلاژها کاستی هایی دارد که باید این ظرفیت ها ایجاد و تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار بوشهرگفت: در حوزه تقویت دهکده های گردشگری و روستایی به خصوص مناطق ساحلی باید اعتبارات حوزه دهیاری ها به سمت توسعه زیرساخت های گردشگری سوق داده شوند.
وی اضافه کرد: باتوجه به احیای تالاب های استان به خصوص تالاب حله می طلبد با ایجاد زیرساخت های لازم از این موهبت طبیعی در استان نیز به عنوان یک جاذبه گردشگری بهره برد.
گراوند با اشاره به اهمیت تورهای گردشگری ارزان قیمت گفت: با برطرف شدن حل مشکل آلایندگی می توان از این سواحل به نحو مطلوبی استفاده کرد.
وی افزود: استان بوشهرعلاوه بر داشتن ظرفیت‌هایی در بخش صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی از قابلیت بالایی در گردشگری برخوردار است که باید این مهم معرفی شود چرا که هنوز در بعضی مواقع استان برای کشور ناشناخته است.
استاندار بوشهر گفت: قابلیت گردشگری این استان در بخش‌های ساحلی، روستایی، بوم‌گردی، دریایی و عشایری است و باید نسبت به معرفی این توانمندی‌ها تلاش کرد.
وی یادآورشد: بافت تاریخی بوشهر و چهار محل قدیم این شهر که همه ادیان در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کردند می تواند به عنوان الگویی برای دنیا و ظرفیت مهمی درگردشگری معرفی شود.
استاندار بوشهر گفت: این استان علاوه بر ظرفیت گردشگری، از توانمندی در بخش صنایع دستی برخوردار است که این ظرفیت بیش از پیش باید معرفی شود.
وی افزود: هرچند عملیات اجرایی هتل پنج ستاره در بوشهر آغاز شده ولی در زمان حاضر نبود چنین هتلی در مرکز این استان یکی از مشکلات زیرساختی در بخش اقامت گردشگری شناخته می شود .
استاندار بوشهر گفت: تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عنوان یک مزیت است که ایجاد هتل مناسب برای پذیرایی از تیم‌‌های میهمان مورد تاکید است و در این راستا بازسازی هتل دلوار بوشهر در دستور کار قرار می‌ گیرد.
گراوند اضافه کرد: باید کمبودهای زیرساختی گردشگری در شهرهای گناوه، دیلم، دیر و دلوار در راستای جذب هرچه بیشتر گردشگر برطرف شود.
وی یادآورشد: برای توسعه دهکده گردشگری کنگان باید 10 هکتار به مساحت این دهکده گردشگری اضافه شود و تکمیل دهکده گردشگری نخل تقی عسلویه نیز مورد توجه قرار دارد.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پارس جنوبی تالاب صنایع دستی صنعت نفت گاز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ۱۴۳ طرح شامل ۱۳۵ مدرسه و ۸ مجتمع فرهنگی حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می‌شود.

 احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جایگاه معلم اظهار داشت: معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه جامعه و انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی انسان‌های پرورش یافته را پایه‌ریزان تمدن ملی و جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی دانست و بیان کرد: این افراد سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند و در واقع معلمی شغل انبیا الهی محسوب می‌شود.

محمدی‌زاده سال جاری را سال آموزش و پرورش در استان بوشهر اعلام و تصریح کرد: در سال جاری همه با هم منسجم در رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزش و پرورش تلاش و کمک می‌کنیم.

وی یکی از برنامه‌های مهم در حل مشکلات زیرساخت فضاهای آموزشی در استان بوشهر را انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس دانست و بیان کرد: در این راستا یک‌هزار میلیارد تومان از سوی استان بوشهر از محل اعتبارات تملک دارایی، مولدسازی و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در انعقاد تفاهم‌نامه یاد شده خاطرنشان کرد: در مجموع  بر اساس این تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

محمدی‌زاده ادامه داد: از محل این اعتبار ۱۴۳ طرح شامل ۱۳۵ مدرسه و ۸ مجتمع فرهنگی حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می‌شود.

وی توجه ویژه به اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان در ابتدای سال جاری به حساب این اداره کل واریز شده است.

استاندار بوشهر، نواختن زنگ سپاس معلم، تجلیل از معلمان شاغل و پیشکسوت و سرکشی از خانواده فرهنگیان شهید استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها اعلام و تأکید کرد: همه مدیران و معلمان مدارس از آموزگاران دوران تحصیل خود در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل کنند.

محمدی‌زاده در ادامه ایجاد منبع جدید درآمدزایی برای آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: این طرح ابتدا در مرکز ۱۰ شهرستان استان بوشهر، اجرایی شود.

وی خواستار پرداخت سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری‌های استان بوشهر شد و افزود: بر اساس قانون پرداخت منابعی از سوی شهرداری‌ها به آموزش و پرورش در نظر گرفته شده، که باید در پرداخت سهم اداره کل آموزش و پرورش استان از منابع شهرداری‌ها تسریع شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد