Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، ارسلان رحیمی با اشاره به بارندگی‌های بی‌سابقه در هفته پایانی سال ۱۳۹۷ و روزهای آغازین سال ۹۸ و جریان یافتن سیلاب شدید در مناطقی از مسیر خطوط لوله در مازندران و گلستان، گفت: سیلاب اخیر به ۵۲ نقطه از مسیر خطوط لوله ۱۰ اینچ شاهرود – علی آباد، ۸ اینچ علی آباد - گرگان - گنبد، ۳۲ اینچ نفت خام نکا – ساری – ری و ۱۲ اینچ ری – ساری ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین خسارت را در تقاطع با رودخانه‌های تلار در سوادکوه، تجن در ساری و زرین‌گل در علی‌آباد اعلام کرد و افزود: جریان شدید سیلاب و شیب زیاد در این مناطق سبب آب شستگی شدید در خطوط لوله منطقه شد، اما با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همه همکاران به‌ویژه کارکنان واحدهای تعمیرات خط، ترابری، حفاظت از خوردگی و نگهداری ساختمان فرآیند انتقال مواد نفتی برای رفاه حال مردم همچنان در حال انجام است.

مدیر منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران یادآور شد: همزمان با تحویل سال نو، همکاران ما در منطقه شمال در حال ایمن‌سازی خطوط لوله در تقاطع با رودخانه‌های زرین‌گل، تجن و تلار بودند و این تلاش با گذشت حدود یک ماه تا رفع کامل تهدیدهای سیلاب همچنان ادامه دارد.

رحیمی گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تأمین بودجه لازم، ترمیم این خرابی‌ها تا نیمه نخست امسال پایان یابد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خط لوله نفت خسارت سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری