Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:44:37 GMT

کنگره تکریم نقش ایران در فروپاشی داعش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۱۹۰

کنگره تکریم نقش ایران در فروپاشی داعش برگزار شد

به گزارش جماران؛ کنگره تکریم نقش جمهوری اسلامی ایران در فروپاشی داعش در پایتخت عراق برگزار شد.

 عصر روز گذشته بغداد برای نخستین بار در نوع خود، شاهد برگزاری کنگره تکریم نقش جمهوری اسلامی ایران در فروپاشی داعش بود.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق در پیامی به این کنگره، با یاد کردن از شهدای ایرانی مبارزه با تروریسم تأکید کرد که باید از مواضع شجاعانه دولت و ملت ایران در جنگ با داعش قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تشکیلات حشدالشعبی سخنران مراسم افتتاحیه کنگره بود و گفت که فرماندهان جنگ با داعش هنوز زنده هستند و نمی گذارند تاریخ جنگ با داعش به ویژه نقش برجسته ایران تحریف شود.

در این کنگره که با حضور ۶۰ خانواده شهدای مدافع حرم از جمهوری اسلامی ایران و لبنان برگزار شد، تعدادی از مقامات و شخصیت های برجسته عراقی ازجمله «فالح‌ الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق، نمایندگان مجلس این کشور و همچنین ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، سردار «مهدی ربانی» معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان نظامی ایران حضور داشتند.

این کنگره هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) آغاز به کار کرده است.

«هادی العامری»  رئیس سازمان بدر عراق گفت: «زمانی که همه سرگرم تماشای جنایت های داعش بودند، جمهوری اسلامی ایران انبارهای سلاح خود را برای عراق گشود و در پشتیبانی از عراق در جنگ با این گروه تروریستی نقش بزرگی ایفا کرد».

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 داعش حشدالشعبی هادی العامری برهم صالح 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری