Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:34:04 GMT

حضور پمپئو واقعی در یکی از روستاهای سیل زده شوش! +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۳۹۰

حضور پمپئو واقعی در یکی از روستاهای سیل زده شوش! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با بالا آمدن آب رودهای دز و کرخه روستاهای بخش شناوور شهرستان شوش بیش از پیش در معرض خطر قرار گرفته‌اند. با وجود تخلیه شدن خانه‌ها اما همچنان مردم منطقه بر پشت بام خانه‌های خود چادر زده‌اند و از خانه‌های تا نیمه آب گرفته خود، مراقبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بعضی روستاها دیوارها به دلیل آب خوردگی سست شده و فرو می‌ریزند. در این منطقه مردم دامدار و کشاورز مزارع و احشام خود را از دست داده‌اند و تعدادی از مردم در حال جمع‌آوری وسایل خانه‌های خود هستند تا به مناطق امن پناه ببرند. 

به تازگی جوانان روستای سیل‌ زده محارب شوش با خلاقیت خود ویدئویی از پمپئو واقعی را در فضای مجازی منتشر کردند و از مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دعوت کردند که به مناطق سیل زده خوزستان بیاید و ببیند که پمپئوی واقعی چطور به سیل زدگان خوزستان کمک می کند. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پمپئو سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است