Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غلامحسین خواجه در نشست رئیس هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب با دانشگاهیان خوزستان در خصوص بررسی آخرین وضعیت سیل و خسارت‌های ناشی از آن، که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از روزهای اولیه سیلاب دانشگاه شهید چمران اهواز در ابعاد مختلفی که می‌توانست وارد شد و تلاش کرد تا جایی که می‌تواند به کاهش آسیب‌های ناشی از سیلاب از طریق جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی همکاران ما از یک تا ۱۰ روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اهدا کردند. اعزام اکیپ‌هایی از سوی دانشگاه برای ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره و اعزام اکیپ‌های دامپزشکی برای رسیدگی به دام‌های روستاییان و اعزام تیم‌های امداد و نجات از میان دانشجویان داوطلب با هماهنگی هلال احمر، از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه بود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همکاران ما در دانشکده علوم آب و دانشکده علوم زمین نیز کمک‌هایی به مسئولان استان در زمینه‌های علمی و کاهش آسیب‌های ایجاد شده در سیل داشتند. استادان ما در سازمان آب و برق استان نیز همکاری‌هایی درباره بررسی کنترل سیل با ارائه مشاوره داشتند.

خواجه با اشاره به دستور رئیس جمهور در تهیه گزارش ملی سیلاب توسط دانشگاه، گفت: باید خوشحال باشیم که مسئولان اجرایی کشور چنین مسأله‌ای را به دانشگاه ارجاع می‌دهند.

وی با اشاره به برخی گله‌ها در زمینه انتخاب اعضای هیئت ویژه بررسی سیلاب، تصریح کرد: دانشگاه شهید چمران دانشگاه باسابقه‌ای است و در همه زمینه‌ها از جمله علوم آب و علوم زمین، کادر قوی دارد و اعضای هیأت علمی دانشگاه ما این آمادگی را دارند که بیشترین همکاری‌ها را در این زمینه داشته باشند. در نهایت امیدوارم نتیجه این کارها به نفع کشور و استان‌هایی که در معرض خطر سیل هستند، باشد.

انتهای پیام/

168 / 31 دانشگاه شهید چمران اهواز غلامحسین خواجه دانشگاه چمران هیات ویژه بررسی سیلاب سیل خوزستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری، رسانه‌ای، قرآنی و علوم انسانی به همت دانشگاه سوره و با همکاری معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عبدالله بیچرانلو استاد دانشگاه و محقق علوم اجتماعی و نعمت الله سعیدی نویسنده و منتقد فرهنگی و مهدی زاده‌حسین سردبیر تلویزیونی محفل برگزار خواهد شد. همچنین دبیر علمی نشست محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر رسانه است.

زمان برگزاری دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کامیاران، دانشگاه سوره، طبقه ۳ است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6096884 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی