Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه رئال مادرید با وجود داشتن پیشنهادی هنگفت برای هافبک هجومی اسپانیایی خود، حاضر به فروش او نشد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید چندین پیشنهادی که برای مارکو آسنسیو داشت و حتی یکی از آنها به 180 میلیون یورو می‌رسید را رد کرد، چرا که نه این باشگاه و نه خود بازیکن تمایلی به قطع همکاری با یکدیگر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسنسیوی 23 ساله که در یک دو فصل اخیر خودش را به عنوان پشتوانه‌ای برای فوتبال اسپانیا معرفی کرد، در فصول گذشته برای رئال مادرید گل‌های مهمی در لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و چندین بازی مهم دیگر به ثمر رساند. با این حال فصل 19-2018 برای او فصل چندان پرباری نبود و همین مسئله سبب شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها مطرح و از باشگاه‌هایی مانند لیورپول و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی او یاد شود.

با این حال اوراسیو کاجیولی، مدیر برنامه‌های آسنسیو در این خصوص به شبکه ESPN گفت: در یک سال اخیر ما پیشنهاد‌هایی با ارقامی بالا تا 150 و حتی 180 میلیون یورو هم داشته‌ایم، اما رئال مادرید نمی‌خواهد به آنها گوش کند. باشگاه‌های بزرگ همیشه برای جذب آسنسیو تمایل نشان داده‌اند و منتظر بودند ببیند که آیا روزی می‌رسد که او بخواهد رئال مادرید را ترک کند یا نه که البته این، موردی عادی است. با این حال مارکو همیشه گفته که از بازی در رئال مادرید راضی است و تنها به کسب موفقیت در این تیم فکر می‌کند. او هنوز پسری جوان و در حال پیشرفت است.

فوتبال جهان|رئال مادرید در خانه ختافه امتیاز از دست داد

 

آسنسیو در فصل جاری 33 بار برای رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان بازی کرده و تنها سه گل زده است. البته نیمکت‌نشینی‌های متوالی به صلاحدید سرمربی سابق تیم سانتیاگو سولاری که وینیسیوس جونیور و لوکاس واسکز را ترجیح می‌دهد در اُفت آمار گلزنی او تأثیر داشت. به نظر می‌رسد که بازگشت زین‌الدین زیدان به کادر فنی رئال مادرید - کسی که آسنسیو را به ترکیب برگردانده - سبب شده است که این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی به ماندن در رئال مادرید تمایل بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد