Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - معاون فنی مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی که از روز گذشته/پنجشنبه/ در دانشگاه ارومیه در حال پیگیری است، گفت: در نخستین روز از این مسابقات 30 ورزشکار رشته بدمینتون در قالب 6 تیم به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم دانشگاه ارومیه به مقام قهرمانی رسید.

سلمان فرضعلی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برگزار می شود و تیم های دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان و «آتاتورک» ارزروم هر دو از کشور ترکیه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم رقابت های بدمینتون قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه رقابت های انفرادی رشته بدمینتون نیز اکنون در حال برگزاری است، اضافه کرد: دانشجویان در رشته های والیبال، تنیس روی میز و فوتسال نیز در حال رقابت هستند.
وی با اشاره به اینکه این رقابت ها با حضور بیش از 200 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی نازلوی دانشگاه ارومیه ادامه می یابد، اظهار داشت: 35 دانشجو نیز در رشته تنیس روی میز و در قالب 6 تیم دیدارهای تیمی و انفرادی خود را ادامه می دهند.
فرضعلی پور افزود: در رشته والیبال نیز 6 تیم حضور دارد که در نخستین روز این دیدارها تیم دانشگاه صلاح الدین عراق سه بر 2 مقابل «آتاتورک ارزروم» به پیروزی رسید و دانشگاه آذرآبادگان ارومیه در سه ست پیاپی دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد؛ دیدارهای والیبال امروز /جمعه/ با انجام 2 دیدار دیگر پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: در نخستین دیدارهای رشته فوتسال هم تیم دانشگاه صلاح الدین عراق با چهار گل دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دانشگاه ارومیه در دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه 13 بر 2 تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» را شکست داد.
معاون فنی این مسابقات با اشاره به اینکه دیدارهای فوتسال با حضور چهار تیم در حال برگزاری است، گفت: امروز تیم های دانشگاه «آتاتورک ارزروم» و «صلاح الدین» عراق به ترتیب مقابل «یوزاینجی ایل» وان و دانشگاه ارومیه به میدان می رود.
به گزارش ایرنا دور رفت مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی آبان سال گذشته به میزبانی شهر «وان» ترکیه در چهار رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شده بود.
تیم هایی از دانشگاه های ترکیه شامل آتاتورک ارزروم، تکنیک ارزروم و «یوزونجی ایل» وان، صلاح الدین عراق، بیروت لبنان، دانشگاه تبریز، دانشگاه آذرآبادگان ارومیه، دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی ارومیه در این رقابت ها حضور دارد.
3072/7156

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات بين المللي دانشجويي دانشگاه اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد