Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار- ایرنا- زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای تابکتل از توابع بخش مرکزی نیکشهر با زیر بنای هزار و 400 متر مربع با اعتبار 320 میلیون تومان افتتاح شد.

بخشدار مرکزی نیکشهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از افتتاح این پروژه ورزشی جمعیتی بالغ بر هزار و 100 نفر در قالب ١٧٩خانوار و سه روستا بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بلوچ زهی افزود: محل تامین اعتبار این پروژه از طرح های مشارکتی اداره کل ورزش و جوانان با دهیاری های بخش مرکزی نیکشهر است که سهم دهیاری روستای تابکتل در این پروژه 60 میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد:‌ هم اینک کار زیرسازی، ساخت سکو و فنس کشی چهار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای نوکائیکل، ‌مخت،‌ ملوران و چاه علی بخش مرکزی نیکشهر نیز به پایان رسیده است.
بخشدار مرکزی نیکشهر اظهار امیدواری کرد که با نگاه ویژه مسئولان نسبت به ورزش روستایی بویژه روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری این پروژه های ورزشی باشیم.
به گزارش ایرنا، این پروژه ورزشی با حضور ‌دکتر امیر حسین آل اسحاق مدیرکل حوزه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، فرماندار نیکشهر،‌ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان، معاونت عمرانی فرمانداری ‌و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان افتتاح شد.
3043**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زمين فوتبال افتتاح نيكشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون