Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین عبداله زاده ،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج گفت: مناطق دیدنی و گردشگری کهنوج مانند دره درگز از جمله مکان‌هایی است که نیاز به پاکسازی دارد و حضور مردم در این مراسم نمادین می‌تواند باعث فرهنگسازی در محیط کوهستان و محیط زیست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عبداله زاده افزود: در این برنامه بسیاری از مواد پسماندی بویژه پسماند‌های پلاستیکی که در مکان‌هایی دور از دسترس مانند بالای صخره‌ها و داخل آبراهه‌ها رها سازی شده بودند، با تلاش، کوهنوردان، اعضای انجمن دوست داران محیط زیست کلمرز و مردم شریف کهنوج پاکسازی گردیدند.

وی بیان کرد: امید است این حرکت فرهنگساز موجب برانگیختن حس مشارکت و ایجاد همدلی در رسیدن به محیط زیستی پاک و عاری از هرگونه آلاینده باشد.

عبداله زاده از تمام مردم و علاقه‌مندان به محیط زیست درخواست کرد: در صورتی که برای گذراندن تعطیلات یا استراحت به اماکن عمومی، پارک‌ها و محیط زیست کوهستان یا در پارک مراجعه می‌کنید حتما کیسه زباله همراه خود داشته باشید و به فرزندان خود نیز رعایت پاکی محیط را آموزش بدهید.

 دره درگز به طول سه کیلومتر از زباله پاکسازی، و بین مردمی که برای گردش و تفریح در این منطقه حضور داشتند کیسه زباله توزیع شد.

انتهای پیام/ی

پاکسازی دره درگز به مناسبت روز زمین پاک در کهنوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رفیعی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات روستای «باغکمش» گفت: یکی از مهمترین مشکلات این روستا مربوط به آلایندگی کارخانه سیمان است، که قدمت بالایی دارد و کارشناسان اداره محیط زیست را برای بازدید به کارخانه آوردیم.

عضو کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مسئله به این شکل پی گیری می‌شود که عوارض ناشی از آلاینده به مردم برسد.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر جاده روستایی «باغکمش» را پرخطر توصیف کرد و گفت: نبود روشنایی در جاده دسترسی به روستای باغکمش در ترددهای شبانه تصادفات و آسیب‌های زیادی را ایجاد می‌کند و رسیدگی به وضعیت این جاده روستایی ضرورت دارد.

کد خبر 6099899

دیگر خبرها

  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین اصل فعالیت‌های تولیدی است
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد