Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:51:18 GMT

بهره گیری از سرمایه نفت در سال رونق تولید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۱۳۰

بهره گیری از سرمایه نفت در سال رونق تولید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تبریک روز جهانی کارگر به جامعه کارگران گفت: تولید و صنعت کشور مرهون زحمات قشر کارگر است بنابراین حمایت از این قشر پرتلاش، ضروری است.   وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا، افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی بیان کردند که فروش نفت کشور بنا بر ضرورت انجام شود و این تاکید رهبر، ما را از اقتصاد نفتی نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  خطیب جمعه ساری گفت: با کلید خوردن اقتصاد منهای نفت در سال رونق تولید، از نفت می‌توان تنها به عنوان سرمایه بهره گیری کرد.   آیت الله طبرسی افزود: با وجود مردم همدل و متحد، دشمن هرگز نمی‌تواند بین ما تفرقه بیندازد و ما همچنان با تاسی از فرامین رهبری، بر مشکلات چیره خواهیم شد.
نماینده ولی فقیه در مازندران به وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه در کمک رسانی به سیل زدگان اخیر کشور اشاره کرد و گفت: بار دیگر، همه آحاد مردم به اتفاق دولت، وحدت و همدلی را همچون دفاع مقدس بین سیل زدگان به نمایش گذاشتند.
امام جمعه ساری از شورای شهر ساری خواست با اتحاد و وفاق و به دور از حاشیه، فردی شایسته را به عنوان شهردار ساری انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین افتخارآفرینی کشتی گیران کشورمان از جمله دلاورمردان مازندرانی را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/آ

تولید و صنعت کشور مرهون زحمات قشر کارگر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری

استاندار مازندران به همراه مسئولان مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری بازدید کرد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079133 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری