Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز در چین برگزار شد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت 8 صبح فردا (شنبه) در شهر «شی آن» چین و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج قرعه‌کشی نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر حضور دارند، رضا خدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف الهام بهرام‌اف، دارنده مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان مانجیت از هند و آسان سلیمان‌اف از قرقیزستان روبه‌رو می‌شود.

سامان عبدولی، نماینده کشورمان در وزن 63 کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده کشتی میان یوشیکی یامادا از ژاپن و مازیتوف از تاجیکستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این دور، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ارباتو تیو از چین و کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان می‌رود. در این وزن 9 کشتی‌گیر حضور دارند.

براساس این گزارش، در وزن 77 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان بیلان نالگیف از ازبکستان و ریدونگ ژانگ از چین سرشاخ می‌شود.

همچنین در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دیدار نخست به مصاف فی پنگ، دارنده مدال برنز آسیا از چین می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده کشتی میان ماتسو سومی، دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و هیا گئون پارک از کره جنوبی مبارزه می‌کند. در این وزن 10 نفر با هم به رقابت می‌پردازند.

بالاخره در وزن 130 کیلوگرم که هشت کشتی گیر شرکت کرده‌اند، امیر قاسمی منجزی در دور اول با مورات رامونوف، دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه میان مین سئوک کیم، دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی و ریوتا کونو از ژاپن سرشاخ می‌شود.

قهرمانی مقتدرانه ایران با کسب 7 طلا و 3 برنز

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی و گرامیداشت رحیم علی آبادی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل در حال برگزاریست. 
اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۴۵ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل همتی ۲- امیر خزایی ۳- محسن حنفی و فرید صفری ۵- امیرمحمد حاجی وند و رامی باسم کرومی (عراق) ۷- رضا شهبازی ۸- حمیدرضا اسکندری ۹- پویا سلطان پور ۱۰- بنیامین خزلی
۵۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل کرمی ۲- کیارش احمدی ۳- محمدرضا پرونده و عرفان بخت آور ۵- ژوسلان بالتابای (قزاقستان) و کارو احمدی ۷- حسین میرآقایی ۸- مهرداد اسدی ۹- محمدصادق زمانی ۱۰- امیرمهدی شاداب
۶۰ کیلوگرم: ۱- آرتین لفوتی ۲- امیررضا ذکریائی ۳- میرمحمدباقر عزیزی و مصطفی حسینوند ۵- ایلیا علی خانی و ابوالفضل ضیغمی ۷- معراج مهمدی ۸- ابوالفضل زارع ۹- سید عرشیا حسینی ۱۰- طا‌ها پورصفری
۷۱ کیلوگرم ۱- محمدرضا بختی ۲- ابوالفضل موافق ۳- پوریا حسن زاده و طا‌ها نوری ۵- آریا اندیشه و امیرمحمد اسدی زاده ۷- متین ابدالی ۸- محمدقاسم عباس (عراق) ۹- داویت سارگاسیان (ارمنستان) ۱۰- سید ارشد حسینی
۹۲ کیلوگرم: ۱- عرشیا میرزاجانی ۲- علی جانی خلیفه ۳- امیرعباس پناهی و امیرارسلان محمدی ۵- ضرغام حسین علی (عراق) و ابوالفضل علیان تابش ۷- محمدامین ابوالحسنی ۸- امیرحسین انصاری ۹- امیرابوالفضل لطفی ۱۰- محمدحسین اصلانی

دیگر خبرها

  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات