Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:30:16 GMT

عزت ایران با رونق تولید تحقق می‌یابد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۳۷۸

عزت ایران با رونق تولید تحقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب رونق تولید را موجب رشد اقتصاد کشور می‌دانند، گفت: رونق تولید باعث می‌شود تا آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های نادان برای نفت ایران تصمیم نگیرند چراکه رونق تولید باعث عزت کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از کسانی که کارخانه‌ها را خریده و تبدیل به برج می‌کنند، افزود: باید فرهنگ کار تولید و تلاش اشاعه داده شود تا روحیه انتظار برای ثروت بادآورده از بین برود و روش‌هایی شبیه به بخت‌آزمایی از بین برود.

امام جمعه رشت به نقش آل سعود در به وجود آمدن النصره و طالبان اشاره کرد و گفت: بسیاری از جنایات نظامیان به سرکردگی آل سعود در بوسنی و هرزگوین که مسلمانان را به‌صورت دسته‌جمعی زنده‌زنده در یک روستا دفن کردند در تاریخ ثبت‌شده است.

آیت الله فلاحتی افزود: آل سعود حتی به ملت خود نیز رحم نکرده و به تازگی جان حدود ۳۷ نفر از جوانان مدینه و مکه را گرفته که از این ۳۷ نفر ۳۲ نفر طلبه و جوان شیعه بودند.

وی با اشاره به پرونده ننگین آمریکا گفت: انسان‌هایی که هنوز شیفته غرب و به‌ویژه آمریکا هستند بدانند پرونده آمریکا پرونده‌ای سیاه است و آمریکایی‌ها در ۵۰ سال اخیر جنایت‌هایی در دنیا مرتکب شده که به‌ندرت کشور دیگری به آن اندازه جنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از حقوق زیر دو میلیونی کارگران افزود: مسوولان باید سر درب اداره خود بنویسند که همیشه حق با کارگر است چراکه کارگران بی‌منت کار می‌کنند و آنگاه مدیر و کارفرما، کارگر را تهدید می‌کند آیا مدیرعامل یا مدیر بالادستی به‌اندازه کارگری که حقوق او به ۲ میلیون هم نرسیده حقوق می‌گیرد.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی

محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیرو‌های امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران