Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی منچسترسیتی، معتقد است که تیمش روحیه تیم های قهرمان را دارد.

طرفداری - فرناندینیو هافبک 33 ساله سیتیزن ها، در گفت و گویی اظهار داشت که تیمش مانند حیوانات درنده، برای کسب عناوین قهرمانی در این فصل، به رقابت پرداخته است. منچسترسیتی روز چهارشنبه (24 آوریل) و با پیروزی 2 بر 0 در دربی منچستر، با یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ESPN، تنها سه بازی تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است و سرنوشت قهرمانی در دستان سیتیزن هاست. شاگردان گواردیولا در صورتی که در تمام بازی های باقی مانده اشان پیروز شوند، بدون توجه به نتایج کسب شده توسط لیورپول، قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر خواهند شد. فرناندینیو، در مورد عزم تیمش برای پیروزی در دربی منچستر و حفظ کردن ابتکار عمل برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر، گفت

این مورد، فقط در دربی منچستر وجود نداشت  بلکه در مورد همه بازی های ما صدق می کند. مخصوصا در بازی روز شنبه (20 آوریل) با تاتنهام، که سه روز قبل از این بازی، توسط این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم. ما در آن بازی، مانند حیوانات برای هر توپی که رد و بدل می شد، می جنگیدیم. این روحیه تیمی است که می خواهد قهرمانی را به دست بیاورد. 

قرمزها در اوایل سال میلادی، شانس این را داشتند تا با پیروزی در مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، اختلافشان را با این تیم، به ده امتیاز برسانند. اما شاگردان گواردیولا، با پیروزی 2 بر 1 مقابل لیورپول، اولین و تنها باخت فصل لیورپول تا به حال را، رقم زدند. با این حال فرناندینیو معتقد است که این بازی می تواند مهر تاییدی بر قاطعیت و عزم سیتیزن ها، برای قهرمانی باشد. او  در این باره گفت:

اگر کمی به عقب برگردیم، آن ها در ماه ژانویه، شانس این را داشتند تا فاصله اشان را با ما، به ده امتیاز افزایش دهند. اما ما این موضوع را نمی خواستیم و با غلبه بر لیورپول اختلافمان را به 4 امتیاز کاهش دادیم و در حال حاضر، یک امتیاز بیشتر از آن ها داریم. من امیدوارم که بتوانیم کارمان را به خوبی انجام دهیم و با پیروزی در سه بازی باقی مانده، از عنوان قهرمانیمان در لیگ برتر دفاع کنیم. 

لیورپول این فرصت را دارد تا با پیروزی در بازی امشب (26 آوریل) مقابل هادرزفیلد، موقتا و پیش از بازی روز یکشنبه (28 آوریل) منچسترسیتی در مقابل برنلی، به صدر جدول لیگ برتر بازگردد. فرناندینیو عنوان کرد:

حالا تنها سه بازی تا انتهای راه باقی مانده است، سه فینال که می خواهیم در آن ها پیروز شویم. برنلی حریف سرسختی است و بازی کردن در خانه آن ها کار بسیار سختی است. آن ها سبک بازی منحصر به فرد خودشان را دارند و روز دوشنبه (22 آوریل) چلسی را در استمفورد بریج متوقف کردند. بنابراین بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. باید به سرعت ریکاوری انجام دهیم و برای این بازی آماده شویم. بازی با برنلی، بازی سخت و مهمی برای ما خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم