Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:03:01 GMT

توجه به اقتصاد مقاومتی به رفع مشکلات کشور کمک می کند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۵۸۷

توجه به اقتصاد مقاومتی به رفع مشکلات کشور کمک می کند

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، خواستار توجه جدی به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی شد و تاکید کرد که این سیاست ها ظرفیت کافی برای رفع مشکلات مختلف کشور از جمله حوزه اقتصادی را دارد.
او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با صادرات نفت کشورمان، تصریح کرد که همانگونه که رهبری فرمودند ما هر مقدار که بخواهیم می توانیم نفت صادر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به بروز مشکلاتی برای سیل زدگان در برخی از استان های کشور خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان به مشکلات مردم این استان ها شد و گفت: جا دارد از خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان و نهادهای نظامی نیز قدردانی کنیم.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به 12 اردیبهشت روز معلم اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: با گذشت پنج دهه از حیات استاد مطهری آثار او همچنان مورد استفاده است.
آیت الله علما با تبریک روز معلم به همه معلمان و اساتید بر اهمیت تربیت نسل جدید اشاره کرد و از معلمان خواست دانش آموزانی مومن، متعهد، عالم و خوشفکر تربیت کنند.
او همچنین بر توجه جدی خانواده ها به روی آوری فرزندانشان به مساجد تاکید کرد و گفت: مساجد به عنوان سنگر دین اسلام باید همواره حفظ شود.
3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استاد شهید مرتضی مطهری استان های کشور اقتصاد مقاومتی امام جمعه دین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان