Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: عامل بروز حدود 80 درصد سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد انسانی است.
وی افزود: عمده ترین دلایل این امر نیز سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به انتخاب سردار حسین سلامی به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: سپاه دشمن ستیز بوده و در کنار ارتش، نیروی انتظامی و بسیج حافظ دین مبین اسلام، نظام و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: دلیل خشم و عصبانیت آمریکا از سپاه دریافت ضربه های مهلک از این نیروی مقتدر و مخلص در منطقه خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه است.
وی ابراز داشت: به همین دلیل نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اقدام به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی کرده که به لطف الهی و با حضور به موقع ملت ایران در صحنه این توطئه شوم بی اثر شد.
امام جمعه یاسوج به دهه تکریم و نکوداشت مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد به عنوان خانه خدا و مکان عبادت، بیان احکام الهی و تربیت دینی مسلمانان اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) نور چشم ملت ایران، خنثی کننده توطئه های دشمنان، تأمین کننده امنیت کشور و خار چشم دشمنان هستند.
وی جنایت های آل سعود علیه ملت مسلمان یمن را یادآور شد و افزود: این جنایت های غیرانسانی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: عربستان سعودی نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز آن را گاوشیرده معرفی کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری، عنوان کرد: به همین مناسبت 12 تا 18 اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.
وی ابراز داشت: معلمی شغل پیامبران است و معلمان نیز تربیت کننده انسان ها و نسل های آینده ساز جامعه هستند.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه خطبه های نماز جمعه قوانین راهنمایی و رانندگی مسجد دونالد ترامپ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.

سردار فدوی، ۱۸ اردیبهشت در سفر به سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نام برد و افزود: در طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شده‌ایم.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند تا ما را از پیروزی نهایی بازدارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، با رشادت رزمندگان اسلام، دشمن شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ اقتصادی را جبهه دیگر دشمن علیه کشورمان ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

سردار فدوی با اشاره به این‌که خداوند همواره یاور این انقلاب بوده، ادامه داد: از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته‌ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است. بحمدالله در کشور ما انسان‌هایی مومن، متقی و پرتلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.‌

وی به معضل کم‌آبی در کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) سپاه پاسداران برای به سرانجام‌رسانی نهضت آبرسانی به روستاها، عزم جزم دارد.‌

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.‌

وی از بسیج سازندگی استان سمنان به عنوان یک دستگاه موفق در سازندگی نام برد و گفت: مسئولان همراه و مردم‌ متحد استان سمنان بحمدالله در موضوع سازندگی، پیشگام کشور هستند.‌

سردار فدوی با بیان این‌که اهالی کویر، مردمانی سختکوش و پرتلاشند و امور را به سرانجام می‌رسانند، افزود: مردم ایران، مردمانی با تمدن هزاران ساله و دارای فکر، اندیشه و نبوغ هستند.‌

وی به پیروزی‌های مداوم کشورمان در عرصه بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر آمریکا هیچ‌ پیروزی‌ای مقابل ملت ایران نداشته و بحمدالله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود.‌

وی به تنبیه رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: ما در عملیات «وعده صادق» به تمام شیاطین، دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به برخی مشکلات اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع تمام‌وقت مردم است و باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه نیز پیروزیم‌

فدوی با بیان این‌که سپاه پاسداران در همه موضوعات، از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد، افزود: بسیج در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور ، نقش اساسی دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود