Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@22:59:08 GMT

شاید باز هم بحران لاستیک داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۳۹۱

شاید باز هم بحران لاستیک داشته باشیم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی این نگرانی وجود دارد که بعد از ایام ماه رمضان، بار دیگر بحران تامین و توزیع قطعات حمل و نقل عمومی به ویژه تامین لاستیک آغاز شود.

سیدهادی بهادری با اشاره به روند تامین قطعات و تجهیزات حمل و نقل عمومی، گفت: واردات و تامین لاستیک برای حمل و نقل عمومی کشور جز مطالبات رانندگان در سال گذشته بود، زیرا در این مدت رانندگان برای تامین تجهیزات و قطعات ماشین به ویژه لاستیک با مشکلات بسیاری رو به رو شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر در سال گذشته در حوزه توزیع لاستیک، برخی ناهماهنگی ها به وجود آمد که این مسئله موجب اعتراض رانندگان شد، در این رابطه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی این بخش نتوانست به درستی به وظایف خود عمل کند.

 

واردات قطعات به ویژه لاستیک به میزان نیاز کشور نیست

 

وی گفت: پس از آن، کمیسیون عمران مجلس به پرونده تامین تجهیزات و قطعات حمل و نقل عمومی ورود کرد، در نشست های کمیسیون، سازمان صنعت و معدن اعلام می کرد که واردات قطعات به ویژه لاستیک به میزان نیاز کشور نیست و سازمان مجبور به اولویت بندی در توزیع قطعات است.

 

بهادری تصریح کرد: در چند ماه گذشته تلاش گسترده ای برای واردات قطعات ماشین و لاستیک خودروهای حمل و نقل عمومی صورت گرفته و در شرایط کنونی تا حدودی مشکل تامین و توزیع لاستیک رفع شده اما کاملا خلا تامین قطعات حل نشده است.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: این نگرانی وجود دارد که بعد از ایام ماه رمضان، بار دیگر بحران تامین و توزیع قطعات حمل و نقل عمومی به ویژه تامین لاستیک آغاز شود، از این رو از امروز وزارت صمت باید تمهیدات لازم را برای تامین این تجهیزات بیاندیشد تا در ماه های آتی مشکلی در این حوزه رخ ندهد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو