Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از پس‌گیری تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه ها به دستور شهردار تهران، خبر داد.

پوریا سوری سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، با تاکید بر دستور پیروز حناچی شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت طرح شکایت مدیران شهری از رسانه ها در محاکم قضایی، اظهار کرد: به طور حتم، در این دوره از مدیریت شهری بنا داریم با تکیه بر اصل شفافیت، تعامل بسیار خوبی با رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، تسهیل شرایط موجود برای دسترسی آزاد به اطلاعات را از مهم‌ترین وظایف خود می دانیم.

وی ادامه داد: شهردار تهران همواره بر رعایت شأن و منزلت خبرنگاران و جایگاه رفیع این شغل تاکید کرده و به تمامی زیرمجموعه های مدیریت شهری دستور داد که حق شکایت از هیچ رسانه ای را ندارند و درصورت طرح هرگونه دعوی حقوقی، ملزم به پس گیری شکایت هستند.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران عنوان کرد: رویکرد مدیریت شهری این است که حتی در صورت انتشار اخبار خلاف واقع و کذب به جای طرح شکایت، با برگزاری جلسه با مسئولان و خبرنگاران رسانه منتشرکننده خبر، در راستای اقناع رسانه و تنویر افکار عمومی گام بردارد.

پوریا سوری در پایان گفت: با توجه به رویکرد تعاملی شهرداری تهران، انتظار می رود تا رسانه ها نیز ضمن دقت نظر در انتشار اخبار مربوط به حریم خصوصی افراد، در پوشش این گونه موضوعات، حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند و از انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 شهرداری تهران رسانه ها پیروز حناچی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد