Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی به معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران پیکان اسلام و نابود کننده دشمنان اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی امروز (6 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا انسان ها را به خوبی ها هدایت و رزق و روزی او را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه یاسوج دنیا را محل عبور و سپس سفر به جایگاه ابدی دانست و اضافه کرد: وقت عمل و فرصت در دنیا بوده و تلاش در اینجا باید صورت گیرد تا ثمره آن در آخرت نصیب انسان شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باسابقه ترین حکومت، استوارترین خانه ها و قدرت های پوشالی از بین خواهد رفت به غیر از ایمان و عمل صالح، یادآور شد: اعمال انسان باید رنگ الهی داشته باشد تا همان طور که خداوند ابدی است، شکل عمل ما ابدی باشد.

 

آیت الله حسینی در خطبه های دوم نماز به مناسبت های هفته و 23 شعبان، روز تکریم و غبار روبی مساجد اشاره کرد و گفت: اگر انسان آلودگی ظاهری و معنوی داشته باشد، ورود او به مسجد حرام است، زیرا مسجد بیت خدا و محل عبادت و تربیت انسانهاست.

 

امام جمعه یاسوج به فرموده امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر اینکه « مساجد سنگر هستند و باید از این سنگرها در برابر دشمن محافظت کرد» اشاره و ابراز داشت: وقتی در سربازی در سنگری حضور دارد باید محکم از آن محافظت کرده تا از آسیب دشمن محفوظ باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید سنگرها را خالی کرد، گفت: یکی از چیزهایی که در روز قیامت از انسان شکایت می کند، مسجد است.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه سه عامل از انسان در قیامت شکایت می کند، خاطرنشان کرد: یکی از آنها قرآن بوده که اگر انسان ها تعالیم آن را به کار نبرد، در قیامت خصم انسان شده و بر علیه او شکایت می کند.

 

خطیب جمعه یاسوج دومین شاکی انسان در روز قیامت را مسجد دانست و اظهار داشت: اگر مسجد خالی و انسان در آند عبادت نکند، از انسان در روز قیامت شکایت خواهد کرد.

 

وی از عالم الهی به عنوان سومین شاکی انسان در روز قیامت یاد کرد و گفت: اگر انسان از ظرفیت حضور علماء و علم آنها استفاده نکند، انسان دچار زیان خواهد شد.

 

آیت الله حسینی به هفتم اردیبهشت، روز حمل و نقل اشاره و یادآور شد: اخیرا شنیده می شود تصادفات بالا بوده و باید سوال کرد چرا این همه تصادف وجود دارد؟

 

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: ۸۰ درصد تصادفات عامل انسانی نظیر سرعت زیاد، سبقت بی مورد بوده و اگر انسان ها نتوانند این موضوعات را رعایت کنند، حتی باعث قتل عمد خواهد شد

 

وی به معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران پیکان اسلام و نابود کننده دشمنان اسلام و مسلمین است.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح اسلام حافظ انقلاب هستند، عنوان کرد: دلیل اینکه آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست ها قرار داد، ضربات سنگین سپاه بر پیکره استکبار است.

 

خطیب جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: بن سلمان که نام شریف سلمان فارسی را دارد، هیچ شباهتی به او نداشته و این انسان ادم کش نام سلمان فارسی را لکه دار کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه بن سلمان ۳۲ نفر از شیعیان امام علی (علیه السلام) را در چند روز اخیر اعدام و به شهادت رساند، عنوان کرد: بن سلمان گاو شیرده آمریکا است، و این جنایتکار که فردی یهودی _ صهیونیستی بوده از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به روز سربازان گمنام، یادآور شد: آنها در پیشگاه خداوند عزیز بوده، زیرا خنثی کننده توطئه دشمن هستند.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: آنها جاسوسان انقلاب و آمریکا نظیر امثال ریگی را به دام انداخته و نتیجه کار آنها خدمت به خلق، حفاظت از اسلام و کشور بوده و نور چشم ملت و خار چشم دشمنان هستند.

 

وی به سالروز شهادت شهید مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت که به نام «روز معلم» نام گذاری شده اشاره کرد و گفت: هر ملتی معلمان خوبی داشته باشد، آن ملت پیروز خواهد بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل نماز جمعه استان بوشهر کانون های مساجد مسجد مقدس جمکران روز معلم سربازان گمنام امام جمعه تقوا سپاه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد