Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:42:15 GMT

نشست روسیه، چین و آمریکا دربارۀ صلح افغانستان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۹۲۵

نشست روسیه، چین و آمریکا دربارۀ صلح افغانستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه وزارت خارجه روسیه، نشست نمایندگان ۳ کشور آمریکا، چین و روسیه درباره صلح افغانستان با توافق بر ۸ موضوع پایان یافت.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: دُور آتی نشست سه جانبه مسکو، پکن و واشنگتن درباره صلح در افغانستان در پایتخت چین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وزارت خارجه روسیه، ۳ کشور در این دُور از نشست‌ها توافق کردند تا به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی افغانستان احترام گذاشته، کابل و طالبان را در مسیر دست یابی به صلح مورد تشویق قرار دهند.

کد خبر 4600778

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه چین افغانستان پکن طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی