Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@21:59:06 GMT

بازی و سرگرمی؛ اطلاعات جدیدی از بازی F1 2019 منتشر شده است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۱۸۵

بازی و سرگرمی؛ اطلاعات جدیدی از بازی F1 2019 منتشر شده است

علاوه بر حضور ایرتون سنا و الن پروست در بازی F1 2019، مسابقات فرمول دو نیز به این عوان اضافه خواهد شد.

طرفداری – برای اولین بار در تاریخ سری بازی‌های F1 شاهد حضور مسابقات فرمول دو در بازی F1 2019 خواهیم بود.

به گزارش وبسایت AUTOSPORT، نسل فعلی خودروهای مسابقات F2 در تریلر جدید بازی F1 2019 نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی F1 2019 در مسابقات گرندپری اتریش 2019 و در تاریخ 7 تیر 1398 عرضه خواهد شد. بازی F1 2019 از همان ابتدا شامل رقابت‌های فصل گذشته F2 خواهد بود، این یعنی رانندگانی همچون جورج راسل، لندو نوریس و الکساندر البون که در حال حاضر برای تیم‌های فرمول یک رانندگی می‌کنند جزو راننده‌های قابل بازی خواهند بود. بر اساس اعلام Codmasters، سازنده بازی، فصل 2019 رقابت‌های F2 نیز پس از مدتی و در قالب یک بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود و در بخش آنلاین نیز قابل بازی خواهد بود. کدمسترز پیش این نیز اعلام کرده بود که بسیاری از هواداران بازی F1 خواهان اضافه شدن مسابقات فرمول دو به این عنوان بودند.

پل ژیل، کارگردان فرنچایز F1 در استودیو کدمسترز طی مصاحبه‌ای گفته بود:

حضور مسابقات F2 در بازی، در زمان کاملا مناسبی رخ خواهد داد زیرا سه راننده برتر فصل 2018 مسابقات F2، یعنی جورج راسل، لندو نوریس و الکساندر البون در فصل فعلی مسابقات فرمولا وان در حال پیشرفت هستند. بی‌صبرانه منتظر آنیم که در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری راجع به نحوه‌ی مشارکت مسابقات F2 در بخش Career Mode منتشر کنیم.

کدمسترز همچنین از ویژگی دیگری که در بازی F1 2019 وجود خواهد داشت رونمایی کرد. به مناسبت یادبود رقابت بین دو راننده‌ افسانه‌ای مسابقات فرمول یک یعنی ایرتون سنا و الن پروست، چالشی شامل هشت مسابقه‌ رو در رو برای بازی بعدی سری طراحی شده است. این بخش تنها در دسترس آن دسته از دارندگان بازی F1 2019 قرار خواهد گرفت که نسخه Legends Edition را خریداری کرده باشند. این دسته از بازیکنان قادرند در ماشین McLaren MP4/5B 1990 متعلق به سنا و Ferrari F1-90 متعلق به پروست رانندگی کنند. همچنین شبیه‌سازی چهره سنا و پروست در بخش Career Mode و رنگ‌آمیزی اختصاصی خودروهایشان در بخش آنلاین نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

علاوه بر آنچه گفته شد، به مناسب دهمین سالگرد عرضه بازی F1 توسط استودیو کدمسترز، دو ماشین از رقابت‌های سال 2010 فرمول یک نیز در بازی F1 2019 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد: McLaren MP4-25 که توسط جنسن باتن و لوییس همیلتون رانده می‌شد و همچنین خودروی فرناندو آلونسو و فلیپه ماسا در آن سال، یعنی Ferrari F10.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم

کارلوس ساینز از رانندگان مطرح فرمول یک در میامی با لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای تیم اینترمیامی دیدار کرد.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری