Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر انگلیس در فصل 2018/19 به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود و این در حالیست که شاهد یکی از جذاب ترین دوئل های قهرمانی در تاریخ برگزاری این مسابقات هستیم.

طرفداری - در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر انگلیس، نگاهی به بازی های باقیمانده تیم ها در راه کسب عنوان قهرمانی و همچنین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهیم انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوئل برای کسب عنوان قهرمانی باشگاه امتیاز تفاضل گل هفته 36 هفته 37 هفته 38 شانس قهرمانی منچسترسیتی 89 67 برنلی (مهمان) لسترسیتی (میزبان) برایتون (مهمان) %70 لیورپول 88 59 هادرزفیلد (میزبان) نیوکاسل (مهمان) وولورهمپتون (میزبان) %30

سیتیزن ها تنها با کسب سه برد دیگر می توانند بدون دغدغه و نگرانی از نتایج لیورپول، از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کنند. البته این تیم در این راه کار ساده ای پیش رو نخواهد داشت. بازی در زمین برنلی همواره کار دشواری است و آخرین جدال دو تیم در ترف مور با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. از زمان روی کار آمدن گواردیولا در سیتی، لسترسیتی موفق شده دو بازی از پنج جدالش با این تیم را پیروز از میدان خارج شود و برایتون هرچند تیمی همواره بازنده در مقابل سیتی بوده، اما خطر سقوط به چمپیونشیپ می تواند این دیدار را برای آن ها سرنوشت ساز نماید.

در سوی مقابل لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی علاوه بر نیاز به کسب امتیازات از سه دیدار خود، نیازمند لغزش از جانب منچسترسیتی است. لیورپول ابتدا به مصاف هادرزفیلد تاونی خواهد رفت که ضعیف ترین تیم فصل جاری بوده و از مدت ها قبل سقوطشان به دسته پایینتر مسجل شده است. قرمزها در سه دیدار گذشته خود موفق به شکست دادن حریف شده اند. اما یکی از دیدارهای دشوار شاگردان کلوپ در مقابل نیوکاسلی است که همواره در زمین خود مانع بزرگی برای لیورپول بوده است. لیورپول در هیچ یک از چهار دیدار اخیر خود در سنت جیمز پارک پیروز نشده و دو بار نیز در این دیدارها شکست خورده است. بازی در مقابل وولورهمپتون نیز ساده نخواهد بود. چهار برد، چهار تساوی و سه شکست از 11 مصاف قبلی در مقابل شش باشگاه بزرگ لیگ برتر، سهم گرگ ها بوده و همین موضوع نشان از کار دشوار لیورپول می دهد. همچنین وولورهمپتون باشگاهی بود که موفق به حذف کردن لیورپول از جام حذفی شد.

نظرسنجی؛ کدام باشگاه قهرمان لیگ برتر در فصل 2018/19 خواهد شد؟

دوئل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشگاه امتیاز تفاضل گل هفته 36 هفته 37 هفته 38 شانس کسب سهیمه تاتنهام هاتسپر 70 30 وست هم (میزبان) بورنموث (مهمان) اورتون (میزبان) %80 چلسی 67 21 منچستریونایتد (مهمان) واتفورد (میزبان) لسترسیتی (مهمان) %55 آرسنال 66 23 لسترسیتی (مهمان) برایتون (میزبان) برنلی (مهمان) %50 منچستریونایتد 64 13 چلسی (میزبان) هادرزفیلد (مهمان) کاردیف سیتی (میزبان) %15

با توجه به اینکه دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول به صورت قطع راهی فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد، چهار باشگاه دیگر برای کسب دو سهمیه باقیمانده انگلیس خواهند جنگید.

تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بدون توجه به نتایج باشگاه های دیگر، به دو برد نیاز دارد. این تیم ابتدا به مصاف همشهری خود وست هم خواهد رفت. دیداری که طی فصول اخیر همواره پرهیجان دنبال شده و در 10 جدال اخیر، سهم اسپرز 5 برد، سهم وست هم 3 برد و 2 دیدار نیز مساوی خاتمه یافته است. بورنموث هر چند در ظاهر حریف ساده ای برای تاتنهام است، تیمی که 6 بار از 7 مسابقه اخیر در مقابل اسپرز بازنده از میدان خارج شده و فقط یک تساوی بدون گل کسب نموده و 22 بار نیز در این 7 مسابقه دروازه اش باز شده، اما با توجه به اینکه این مسابقه بین دو مسابقه حساس تاتنهام در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس برگزار خواهد شد، ممکن است پوچتینو با استراحت به تعدادی از بازیکنان اصلی اش به میدان رود و همین می تواند کار را برای تاتنهام دشوار کند. اورتون دیگر تیم همواره بازنده مقابل تاتنهام در فصول اخیر بوده است. تاتنهام هر چهار دیدار اخیر خود مقابل اورتون را برده است و مجموعاً 16 بار دروازه تافی ها را گشوده است. تاتنهام همچنین می تواند با کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سهمیه ورود به فصل آتی مسابقات را کسب کند.

چلسی که تا چند هفته پیش شانس کمتری نسبت به آرسنال و حتی منچستریونایتد برای کسب سهمیه داشت، با لغزش های متعدد دو باشگاه مذکور اکنون در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. مسابقه در زمین منچستریونایتد از این جهت حائز اهمیت است که می تواند حریف را از جدال برای کسب سهمیه خارج کند. اما چلسی در سال های اخیر همواره مقابل منچستریونایتد به ویژه در زمین حریف دچار مشکل بوده است. جدال مقابل واتفورد، با توجه به میزبانی چلسی و همچنین تقابل های اخیر دو تیم شاید ساده ترین دیدار چلسی باشد، اما همین دیدار ساده با توجه به فراز و نشیب های واتفورد در طول فصل و نتایج عجیبی که کسب نموده و از سویی برگزاری بازی بین دو دیدار چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، می تواند به یک مسابقه دشوار بدل شود. چلسی در مسابقه پایانی خود مهمان لسترسیتی است، تیمی که در استمفوردبریج موفق به پیروزی مقابل چلسی شد. چلسی می داند کوچکترین لغزش در یکی از سه مسابقه باقیمانده ممکن است به ناکامی مجدد این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا ختم شود، هر چند این تیم همچنان شانس دارد با قهرمانی در لیگ اروپا در فصل آتی معتبرترین مسابقات باشگاهی حضور یابد.

دو شکست متوالی در لیگ برتر نه تنها موجب شد جایگاه سومی آرسنال در این مسابقات از دست رود، بلکه شاید با ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا همراه شود. توپچی ها ابتدا به مصاف لستر خواهند رفت. یادمان نرود که آرسنال فقط در یکی از چهار حضور اخیرش در استادیوم کینگ پاور با برد از زمین مسابقه خارج شده است. جدال مقابل برایتون با توجه به میزبانی آرسنال می تواند ساده ترین بازی این تیم شود، اما با توجه به خطر سقوط حریف و همچنین برگزاری بازی بین دو دیدار آرسنال در لیگ اروپا می تواند به یک بازی دشوار بدل گردد. برنلی سرسخت در خانه آخرین حریف شاگردان امری خواهد بود و توپچی ها می توانند امیدوار باشند با توجه به 9 برد متوالی در مقابل برنلی، با یک برد دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان نمایند. البته هر سه برد آرسنال تنها در صورتی به کسب سهمیه منتج خواهد شد، که یکی از دو باشگاه چلسی یا تاتنهام در بازی های باقیمانده بلغزند، هر چند این تیم همچنان شانس دارد با قهرمانی در لیگ اروپا در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا حضور یابد.

منچستریونایتد برخلاف سه باشگاه دیگر هیچ شانس دیگری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد و همچنین باید منتظر لغزش سایر رقبا باشد. دیدار مقابل چلسی، قطعاً در سرنوشت شاگردان سولسشر نقش بسزایی دارد. منچستریونایتد می تواند در صورت برد در این دیدار، نه تنها شانس خود برای کسب سهمیه را افزایش دهد، بلکه با چلسی هم امتیاز خواهد شد و با لغزش احتمالی بعدی حریف، مسیر خود برای کسب سهمیه را هموار نماید. هرچند هادرزفیلد به دسته پایینتر سقوط کرده، اما این تیم می تواند برای دفاع از حیثیت خود با تمام توان به مصاف شیاطین سرخ برود. کسب یک برد از دو مسابقه مقابل یونایتد در استادیوم جان اسمیت، نشان می دهد که هادرزفیلد نمی تواند تیم دست و پا بسته ای باشد. دیدار پایانی منچستریونایتد نیز در اولدترافورد در مقابل کاردیف سیتی است. تیمی که برای فرار از سقوط می جنگد، اما هیچگاه در مقابل منچستریونایتد حرفی برای گفتن نداشته است.

نظرسنجی؛ کدام باشگاه ها سهمیه حضور در فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهند کرد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل دو تیم در جریان بود تا اینکه وینسنت کمپانی با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کرد.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • بوندسلیگا و شانس کسب ششمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا!
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود