Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:13:05 GMT

لیکنز: هرگز نگفتم قرار است قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۸۱۸

لیکنز: هرگز نگفتم قرار است قهرمان شویم

سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش امشب برابر ذوب آهن خیلی بدشانس بود که متحمل شکست شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی امروز در بازی با ذوب آهن سومین شکست پشت سر هم لیگ برتر را متحمل شد و این تیم دیگر شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی ندارد. جورج لیکنز در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

 

 

خیلی بدشانس بودیم

امروز روز بدشانسی ما بود، خیلی بدشانسی آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ۲ بازی گذشته این بهترین عملکرد ما در زمین بود. امروز بازی ترکیبی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود هفته گذشته هم یک پنالتی را برای ما نگرفتند و امروز هم دید چه اتفاقاتی رخ داد. در دو بازی قبلی بد بودیم اما امروز نمایش خوبی ارائه دادیم و سزوار باخت نبودیم. در دیدار قبلی هم خوب بازی کردیم. ذوب‌آهن در این روزها شرایط خوبی در لیگ و آسیا دارد و امروز هم به پیروزی رسید. برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

 


هرگز نگفتم تراکتور قهرمان می شود  
هیچ موقع نگفتم که قرار است قهرمان شویم اما عملکرد و شخصیت‌  ما در بازی‌های قبلی نشان دهنده کیفیت تیم ما بود. غیر از دیدار مقابل سپیدرود در بازی‌های دیگر نشان دادیم که شخصیت تیمی ما چگونه است.
 

 

بازی با پرسپولیس؟
هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است شاید برگشت اعتماد به نفس خیلی سخت باشد اما خیلی خوب برگشتیم. امروز اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم برنده باشیم. مربی حریف هم در پایان مسابقه به من گفت که بازی خوبی انجام دادیم و شانس آوردیم پیروز شدیم.

تراکتورسازی تبریز ژرژ لیکنز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز ژرژ لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم

در مین ایونت اسمکدان این هفته، کارملو هیز، ستاره تازه وارد به این برند برابر قهرمان کمربند wwe کودی رودز قرار گرفت.

در صحنه ای عجیب از این مسابقه و در شرایطی که به نظر کوی قصد اجرای کودی کاتر در هوا را داشت، یک ناهماهنگی بین او و ستاره سابق nxt منجر به آسیب دیدگی قهرمان wwe از ناحیه دست راست شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!