Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز روز بدشانسی ما بود خیلی بدشانسی آوردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،‌ جورج لیکنز بعد از شکست 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر گفت: امروز روز بدشانسی ما بود خیلی بدشانسی آوردیم. بعد از ۲ بازی گذشته این بهترین عملکرد ما در زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز بازی ترکیبی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود هفته گذشته هم یک پنالتی را برای ما نگرفتند و امروز هم دید چه اتفاقاتی رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: در دو بازی قبلی بد بودیم اما امروز نمایش خوبی ارائه دادیم و سزوار باخت نبودیم. در دیدار قبلی هم خوب بازی کردیم ذوب‌آهن در این روزها شرایط خوبی در لیگ و آسیا دارد و امروز هم به پیروزی رسید. برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

لیکنز در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی برای تراکتور رخ داد که از کورس مدعیان قهرمانی جا ماند، گفت: هیچ موقع نگفتم که قرار است قهرمان شویم اما عملکرد و شخصیت‌  ما در بازی‌های قبلی نشان دهنده کیفیت تیم ما بود. غیر از دیدار مقابل سپیدرود در بازی‌های دیگر نشان دادیم که شخصیت تیمی ما چگونه است.

وی افزود: هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است شاید برگشت اعتماد به نفس خیلی سخت باشد اما خیلی خوب برگشتیم. امروز اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم برنده باشیم. مربی حریف هم در پایان مسابقه به من گفت که بازی خوبی انجام دادیم و شانس آوردیم پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص داوری این بازی گفت:‌ من نمی‌خواهم در مورد داوری این بازی صحبت کنم بلکه می‌خواهم در مورد داوری بازی‌های قبلی صحبت کنم در بازی نساجی یک پنالتی برای ما گرفته نشد همینطور در بازی قبل از آن. من برای ذوب‌آهن احترام قائلم این تیم، تیم خوبی است نتایج‌شان این را نشان می‌دهد اما بعضی اوقات داوری مانند بازی مقابل نساجی تأثیر می‌گذارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کنید نتایج تراکتورسازی از خارج زمین برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: نه، به این باور ندارم با شما هم عقیده نیستم من به فوتبال پاک اعتقاد دارم فقط جزئیات شانس بود که روی نتایج تأثیر گذاشت. من در مورد قهرمانی صحبت نکرده بودم نباید فشار قهرمانی را روی دوش تیم می‌گذاشتیم در این شرایط مربی و بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند.

لیکنز در ادامه عنوان کرد: ما در بازی قبلی اکبر ایمانی را از دست دادیم اما نقی‌زاده جایگزین خوبی برای او بود. اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور شاید امروز استرس داشتند اما کارشان را به نحو احسن انجام دادند. چیزی که می‌خواهیم این است که از نتیجه این بازی انرژی منفی نگیریم در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و باید انرژی مثبت بگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد رفتار هواداران این تیم گفت: اول از همه باید بگویم هواداران ما بهترین هواداران دنیا هستند در مورد چند تماشاگر باید بگویم که آنها هوادار تراکتورسازی نیستند ما هواداران بی‌شماری داریم و این مسائل برای چند هوادار بود و برای همه هواداران نبود.

وی در پایان گفت: الان به جز پرسپولیس فاصله چندانی بین تیم‌ها وجود ندارد و ما می‌توانیم سهمیه بگیریم. همیشه به بازیکنانم گفتم دوست ندارم کارت بگیرند گفتم کارت‌های بیهوده نگیرند این کنترل شخصی است که ما به آن نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیکنز تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد