Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج گفت: عصر امروز نمایشگاه صنایع دستی، ابزار آلات و تصاویر مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر سنندج با حضور جمعی از مسولین افتتاح شد.

سه رکوت نجفی عصر جمعه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه‌های مختلف صنایع دستی، ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر و تصاویر مشاهیر و مفاخر کُرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های تدوین شده آشنایی نسل جوان با تاریخ ورسومات گذشتگان این دیار است.

وی از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، مشاغل قدیمی شهر و تصاویر تاریخی خبر داد و اعلام کرد: برگزاری این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندنی‌های فعالان حوزه صنایع دستی و آشنایی نسل جوان با مشاغل قدیمی و جلوگیری از فراموش شدن فرهنگ، تاریخ و تمدن این منطقه صورت گرفته است.

نجفی اعلام کرد: نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی ومناظر سنه، نسخه‌های خطی مکاتبات شهرداری وغذا‌های سنتی از ششم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در عمارت خسرو آباد برپا شده وعلاقمندان به بازدید از این نمایشگاه دیدنی می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعداظهر‌ها نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه‌های مختلف صنایع دستی، ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر سنندج و همچنین تصاویر مشاهیر و مفاخر کرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی در سنندج گشایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورا اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و همکاری بسیج دانشجویی، نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی دانشجویان خلّاق برپا شد.   در این نمایشگاه، دانشجویان محصولات تولیدی و صنایع‌دستی خود را به معرض نمایش عموم گذاشتند.   از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، خودباوری بر توانمندی‌های تولیدی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی با هدف تقویت وضعیت اقتصادی قشر دانشجو، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق پر کردن اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای آموزش فراگیری جذب سرمایه‌گذار و فروش محصولات تولیدی در بازارهای تجاری است.   برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود دانشجویان علاوه بر علم‌آموزی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی موجود در دانشگاه و استعدادهای خود، مهارت‌های جدیدی را کسب کنند که در آینده بتوانند با کارآفرینی فرصت‌های اشتغالزایی برای خود و دیگران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر