Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فراهم شدن فرصت جدید برای پرداخت باقی مانده آورده نقدی متقاضیان مسکن مهر پردیس برای پرداخت قسطی آن خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سید مهدی هدایت درباره تبدیل آورده متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس به اقساط، اظهار داشت: بر اساس مصوبه جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، این مزیت را برای آن دسته از ثبت‌نام‌کنندگان واحد‌های مسکن مهر این شهر که تا ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان بدهی دارند قائل شدیم؛ این افراد در صورت پرداخت چهار تا پنج میلیون تومان از بدهی خود به شرکت عمران شهر جدید پردیس، می‌توانند مابقی بدهی را به صورت اقساط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: از دیگر مزایای این طرح، سبک بودن مبلغ اقساط و قابل پرداخت بودن آن است.

هدایت درباره آن دسته از متقاضیانی که تاکنون هیچ مبلغی از آورده نقدی خود را واریز نکرده‌اند، گفت: این افراد نمی‌توانند دیگر مسکن مهر دریافت کنند، چون در مقطعی، کسانی که کمتر از ۲۰ میلیون تومان آورده نقدی پرداخت کرده بودند، از لیست متقاضیان حذف شده‌اند و در حال حاضر نیز این رقم به ۱۵ میلیون تومان کاهش یافته و اگر متقاضیان مسکن مهر پردیس، کمتر از ۱۵ میلیون تومان آورده نقدی واریزی داشته باشند، از لیست تحویل واحد‌های مسکن مهر، حذف خواهند شد؛ ضمن اینکه کسانی که قبلاً بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان واریزی داشتند و در مرحله اول حذف شده بودند، در حال بازگشت به سامانه بوده و می‌توانند بار دیگر واحد مسکن مهر خود را در صورت تکمیل آورده نقدی، دریافت کنند.

وی فرصت زمانی پرداخت مابه‌التفاوت آورده نقدی بدهکاران بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان را برای شامل شدن در طرح پرداخت اقساطی، تا پانزدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

فاز ۸ پردیس تا پایان امسال تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره تکمیل فاز ۸ مسکن مهر این شهر اظهار داشت: غیر از پروژه‌هایی که قبلاً معارض داشته یا پروژه‌هایی که امسال تعیین تکلیف شد، قرار است مابقی را تا پایان امسال تحویل دهیم.

دلالان سرپایی مسکن مهر پردیس ساماندهی می‌شوند

هدایت درباره وجود دلالان سرپایی مسکن مهر در شهر جدید پردیس تأکید کرد: ما در شرکت عمران شهر جدید پردیس، از نظر قانونی امکان جمع‌آوری آن‌ها را نداریم و حذف این دلالان از طریق دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود. با این حال، ما اصرار داریم تا دلالان سرپایی مسکن مهر پردیس ساماندهی شوند و برای آن برنامه داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: متقاضیان مسکن مهر فاز 8 پردیس پرداخت اقساطی آورده نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده‌اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا امروز ۱۵ اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند.

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند.

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام‌های دانشجویی تا پایان تیر ۱۴۰۳ پرداخت خواهند شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی‌گیرد و فعلاً دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند.

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون تومان، بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر ۹۰ میلیون تومان و در شهرتهران ۱۲۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن