Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فرماندار آق‌قلا: نیرو‌های امدادی تلاش می‌کنند ماندگاری آب در معابر آق‌قلا را کاهش دهند.

«امانگلدی ضمیر» پیرامون آخرین وضعیت ورود مجدد آب به آق‌قلا اظهار کرد: با توجه به شکاف برداشتن دیواره گرگان‌رود و ورود آب به آق‌قلا، نیرو‌های سپاه و ارتش و بسیج برای مهار آب وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمام تلاش نیرو‌های امدادی این است که ماندگاری آب در معابر و خیابان‌های آق‌قلا را کاهش دهند، گفت: حجم این آب از آب سیل گذشته بسیار کمتر است.

فرماندار آق‌قلا همچنین با بیان اینکه امیدوار هستیم حجم آب به قدری کمتر شود که خود گرگان‌رود بتواند آب را عبور دهد، گفت: با توجه به پای کار آمدن نیرو‌های مردمی در کنار سپاه و ارتش، ان‌شاالله تلاش می‌شود تا بحران جدیدی در آق‌قلا پیش نیاید.

انتهای پیام/ اس   تلاش نیروهای امدادی برای مهار سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • شاه کلید مهار تورم
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن