Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:35:29 GMT

معاون رئیس جمهوری: استخدام در کشور بر مبنای عدالت است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۶۷۷

معاون رئیس جمهوری: استخدام در کشور بر مبنای عدالت است

کرج - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور با اشاره به برگزاری آزمون های متعدد استخدامی در ایران،گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی برای دستگاه های اداری در کشور بر مبنای عدالت است.

به گزارش ایرنا، جمشید انصاری روز شنبه در حاشیه بازدید از سرم سازی البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخبگان به دلیل توانمندی که دارند فرصت بیشتری برای جذب در آزمون های استخدامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول افزود: برای رشته های مختلف شغلی که از سوی دولت تعریف شده است از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی و از طریق آزمون های استخدامی متناسب با نیاز کشور ، تامین نیروی انسانی می شود.
وی ادامه داد: البته استخدام اعضای هیأت علمی دانشگاه ها روند متفاوتی دارد زیرا از طریق آزمون ویژه توسط 2 وزارتخانه علوم و بهداشت درمان
انجام می گیرد.
این مسئول با بیان اینکه 15 درصد از بازار نیروی کار دست بخش دولتی یاعمومی است، گفت: این بخش اعم از دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح را تشکیل می دهد که از حدود 23 میلیون نفر شاغل در کشور، سه میلیون و 800 هزار نفر در بخش عمومی یا دولتی مشغول به کار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اشاره کرد و اظهار داشت: این موسسه با توجه به برخورداری از سرمایه عظیم انسانی، کارشناسان متخصص، امکانات، تجهیزات آزمایشگاهی و پیشینه علمی قابل توجه، نقش قابل توجهی در سلامت دام و انسان دارد و ازموسسات کلیدی کشور در حوزه تحقیقات دارویی است.
معاون رئیس جمهوری درخصوص سفر خود به استان البرز بیان داشت: این سفر با دعوت استاندار البرز و با هدف بررسی وضعیت نیروی انسانی و امکانات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی انجام شد.
انصاری گفت: تامین نیروی انسانی متخصص، امکانات و تجهیزات روزآمد نقش موثری در ارتقای فعالیت موسسه رازی دارد زیرا فعالیت این موسسه
در تامین امنیت غذایی و سلامت کشور تاثیر گذار است و ما آماده هستیم تا نیازهای این موسسه را بررسی کنیم.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از سال 1303 در منطقه حصارک کرج فعالیت دارد و بخشی از واکسن های دامی و انسانی کشور دراین موسسه تامین می شود.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دولت استخدامي موسسه رازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!

عبدالله ویسی به محرومیت 2 میلیاردی خود واکنش نشان داد و البته در ابتدا فکر می‌کرد این مبلغ به ریال است!

طرفداری | فولاد شرایط خوبی ندارد و حالا عبدالله ویسی هم 2 میلیارد تومان بابت صحبت‌های هفته گذشته خود محکوم شد.

عبدالله ویسی پس از بازی هفته گذشته فولاد برابر آلومینیوم اراک، صحبت‌های تندی را انجام داد که باعث شد کمیته انضباطی او را به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم کند. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در واکنش به این حکم گفت:

هفته پیش حرفی زدم و برخی از دوستان خود من هم ناراحت شدند. شنیدم کمیته انضباطی 200 میلیون تومان (او به اشتباه تصور می‌کند 2 میلیارد ریال جریمه شده است) من را جریمه کرده است. چه چیزی گفتم؟ فقط گفتم بازی‌ها حساس است و رصد کنید. گواردیولا و آنچلوتی هم بازی حساس باشد همین حرف‌ها را می‌زنند. چوب را برداری، دزد فرار می‌کند. من بابت همه چیز نگران هستم و امیدوارم اتفاقات عجیبی رخ ندهد. من استرس زیادی دارم و ممکن است به هر چیزی شک کنم. من به هیچکس توهین نکردم و جریمه شدم. در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، این عدالت است؟ چنین حکمی درست نیست. می‌خواهید 10 میلیارد من را جریمه کنید!

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند