Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:52:53 GMT

یزد| اشتباه یک مسئول را نباید به پای انقلاب اسلامی گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۷۶۰

یزد| اشتباه یک مسئول را نباید به پای انقلاب اسلامی گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اشتباه یک مسئول را نباید به پای انقلاب اسلامی گذاشت گفت: روحانیون باید تمام تلاش خود را برای حفظ و گسترش انقلاب اسلامی به کار گیرند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع روحانیون شهرستان مهریز با اشاره به مشکلات مالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: با توجه به این مشکلات نمی‌توان امید داشت که منابع مالی زیادی برای ساخت و تجهیز مدارس علمیه اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در باره حوزه‌های علمیه باید برنامه ریزی برای یافتن منابع پایدار صورت گیرد گفت: منابع پایدار به این معنا نیست که حوزه علمیه وارد کارهای اقتصادی شود بلکه به معنای احیای موقوفات و ایجاد موقوفات برای حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ایجاد موقوفات جدید می‌تواند منابع مالی حوزه‌های علمیه را به نحوی حل کند افزود: باید به مانند گذشته با افراد متدین نشست‌هایی برگزار و از ظرفیت آن استفاده و موقوفات جدیدی برای حوزه‌های علمیه ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه خیرین بسیاری علاقه دارند که برای حوزه‌های علمیه فعالیت و در ایجاد موقوفات جدید خدمت رسانی کنند خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها این افراد بسیار هستند که باید با برگزاری نشست‌هایی با آنها، اقدامات بعدی را انجام داد.

امام‌جمعه کرج: خروجی آموزش و پرورش باید تربیت نیروهای جوان و انقلابی باشدراه‌حل برون رفت از مشکلات اعتماد به جوانان انقلابی است«قافله بهار»؛ یادی از شاعران انقلاب در نمایشگاه کتابحجت‌الاسلام محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم شد

 ناصری یزدی عنوان کرد: همچنین برای ساخت و تجهیز مدارس علمیه باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد زیرا خود حوزه‌های علمیه منابع مالی زیادی ندارند که بخواهند مقداری از آن را برای ساخت و تجهیز مدارس اختصاص دهند چون با مشکل اداره کردن حوزه‌ها روبه‌رو می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی توانست یک تحول بسیار بزرگی را در جهان برپا کند و این قدرتی که انقلاب در جهان داشته نشان از این است که با خدای متعال همراه بوده وگرنه تا به حال با قدرت پیش نمی‌رفت.

امام جمعه یزد با بیان اینکه روحانیت باید تلاش خود را برای حفظ این انقلاب به کار بگیرد گفت: همانگونه که روحانیون در طول این سال‌ها تلاش‌های خود را برای حفظ و گسترش انقلاب به کار بستند، باید بیش از گذشته تلاش کنند و اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) را به دیگران منتقل سازند.

وی با اشاره به اینکه اشتباه یک مسئول را نباید به پای انقلاب اسلامی گذاشت افزود: اگر فردی اشتباهی می‌کند نباید آن را پای نظام و انقلاب اسلامی بگذاریم.

انتهای پیام/

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است