Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: اقدامات لازم برای ترمیم سیل‌بندها به همت گروه‌های مردمی و جهادی و مسئولان برای جلوگیری از ورود آب به داخل شهر آق‌قلا در حال انجام است. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از روزهای گذشته تاکنون شاهد حضور معنادار و جهادی مردم منطقه آق‌قلا هستیم که همراه سایر پاسداران و نیروهای آب منطقه‌ای در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترمیم سیل‌بندها و ایجاد دایک حفاظتی اطراف شهر بیان داشت: اگر کنترل مطلوبی برای جریان سیلاب انجام شود 48 تا 72 ساعت آینده از از منطقه عبور می‌کند.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: اقدامات لازم برای ترمیم سیل‌بندها به همت گروه‌های مردمی و جهادی و مسئولان برای جلوگیری از ورود آب به داخل شهر آق‌قلا در حال انجام است.

ورود سیلاب به برخی مناطق آق‌قلا؛ تعدادی از مدارس تعطیل شدندسرپرست استانداری گلستان: وضعیت آق‌قلا نگران کننده نیست؛ جلوی ورود سیلاب به شهر گرفته می‌شودورود سیلاب به 3 روستای آق‌قلا؛ اعلام محل‌های اسکان اضطراری

وی همچنین خاطرنشان کرد: کانال انحرافی بندولی که به تازگی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) احداث شده است می‌تواند نیمی از حجم سیلاب را کنترل و به سمت دشت هدایت کند.

سردار معروفی با بیان اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت کانال نیازمند اقدامات تکمیلی است، گفت: اگر اولویت کار در منطقه بندولی باشد و مدیریت آب در آن منطقه صورت بگیرد از خسارات احتمالی وارده به این منطقه جلوگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم شهرستان آق‌قلا مطمئن باشند که نیروهای مسلح از جمله سپاه و دستگاه‌های اجرایی در کنارشان هستند تا با کمک یکدیگر از ورود مجدد آب به شهر جلوگیری کنیم و خساراتی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری

آفتاب‌‌نیوز :

سیلاب مکرر و خسارت زا در طول سال‌های گذشته، باعث ایجاد وضعیت نامطلوبی برای مردم در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان شده است.

عدم ساخت و ساز مناسب مردم را با مشکلات جدی روبرو کرده است، بخشی از آنان خانه و محل زندگی خود را ترک کرده اند و آن‌ها که باقی مانده اند به نوعی عادت کرده‌اند که با سیل همزیستی کنند.

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ