Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی اکبری زاده رییس اداره ورزش و جوانان عنبرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت هفته جوان و هفته سلامت، بیش از ۵۰ بانوی عنبرآبادی در قالب بازی‌های بومی و محلی به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: ۶ تیم آموزش و پرورش الف و ب، هلال احمر الف و ب و ورزش و جوانان الف و ب در رشته‌های دال‌پلان، لی لی مهارتی، طناب‌کشی، دارت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مصاف هم رفتند.

اکبری زاده تصریح کرد: در پایان، تیم های ورزش و جوانان، هلال احمر و آموزش پرورش عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را احیا، ترویج و گسترش آداب و رسوم محلی و ایجاد شادابی و نشاط در بین بانوان عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری این جشنواره‌ها و رویدادهای ورزشی بیشتر از آنچه از جنبه قهرمانی و حرفه‌ای مهم باشد، از جنبه‌های شادی و نشاط و توسعه ورزش همگانی دارای اهمیت است.

انتهای پیام/ب

برگزاری بازی های بومی و محلی ویژه بانوان در عنبرآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم