Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار جمالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص هدف بسیج از کمک رسانی به سیل زدگان اظهار کرد: سپاه و بسیج جزئی از مردم است و مشکلات آن‌ها را مشکلات خود می‌داند. کمک رسانی به سیل زدگان جزء وظایف و اهداف مجموعه سپاه است. بسیج در این امر حتی تا پای جان کوتاهی نخواهد کرد.

مسئول آماد و پشتیبانی ناحیه بسیج سپاه عمار خاطر نشان کرد: کمک‌های مردمی تا رفع کامل خسارات وارده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی توسط پایگاه‌های بسیج در مساجد و اماکن عمومی جمع آوری شده است. میزان کمک‌های نقدی تا این لحظه ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال و کمک‌های غیر نقدی شامل اقلام خوراکی (کنسروجات، آب معدنی، پوشاک، پتو، لوازم منزل و...) به استان گلستان ارسال شده است.

وی گفت: اطلاع رسانی برای امداد و کمک رسانی از طریق پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار در مساجد - حلقات صالحین و همچنین پیامکی صورت گرفته است. همچنین در ایستگاه‌هایی که به مناسبت اعیاد شعبانیه برپا شده است، کمک‌ها جمع آوری میشد. در بعضی موارد نیز حتی هزینه جشن‌ها به مناطق سیل زده اهدا شده است.

سرهنگ دوم جمالی عنوان کرد: از همان روز‌های اول عید در تعطیلات نوروز کمک رسانی به استان گلستان شروع و همچنان که افراد سیل زده نیز اذعان کردند ادامه دارد.

مسئول اماد و پشتبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار اظهار داشت: از همان ابتدای سیل، استان خراسان رضوی معین استان گلستان شد و کمک‌های جمع آوری توسط گرو‌های جهادی بسیج که در منطقه حضور داشتند ارسال و بسیج سازندگی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان