Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@22:26:40 GMT

سالن ورزشی دانشگاه صنعتی ارومیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۹۶۰۴

سالن ورزشی دانشگاه صنعتی ارومیه افتتاح شد

سالن ورزشی دانشگاه صنعتی ارومیه واقع در سایت جهتلو با حضور مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه، محمدحسین علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم  با حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه، سالن ورزشی چندمنظوره واقع در سایت جهتلو را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علیزاده پس از بررسی گزارش فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی در سال گذشته، ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه به علت اهمیت ویژه به حوزه تربیت بدنی، نشاط و سلامت جوانان، تلاش‌های معاونت دانشجویی-فرهنگی و مدیریت تربیت بدنی را برای ارتقای امکانات ورزشی و نهادینه شدن هر چه بیشتر ورزش در بین دانشجویان و دانشگاهیان ارج نهاده و نرخ رشد و ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در این دانشگاه را ویژه و ارزنده دانست.   از دیگر موضوعات این جلسه، امکان سنجی تجهیز هرچه بیشتر سالن ورزشی و بررسی طرح ساخت زمین چمن مصنوعی سایت جهتلو بود که با حضور صاحبنظران حوزه‌های مرتبط مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.   مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حضور خیرین را یک موهبت بزرگ در راستای توسعه و ارتقای امکانات آموزشی، سلامت و رفاهی دانشجویان دانسته و با آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون برای همه خیرین، از تلاش‌های پرویز عزیزی نژاد، خیر استان و دانشگاه صنعتی ارومیه، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی ارومیه مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

ایسنا/بوشهر امروز ۱۱ اردیبهشت و در آستانه روز معلم، اولین خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و توسعه منابع وزیر علوم و آیت الله صفایی حائری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افتتاح و کلید واحدهای آن طی مراسمی به زوج‌های دانشجو اهدا شد.

به گزارش ایسنا این خوابگاه ۲۸ واحدی که اولین خوابگاه متاهلی در استان بوشهر نیز محسوب می‌شود، با کمک ستادی وزارت علوم تامین شده است.

گفتنی است در راستای توسعه ظرفیت‌های خوابگاه به ویژه برای دانشجویان متاهل، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در این استان در حال انجام است.
 
شایان ذکر است، از ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم و در راستای قانون حمایت از خانواده و جمعیت، نهضت ساخت خوابگاه‌های متاهلی در وزارت علوم شروع شده است و در قدم اول، تا پایان سال ۱۴۰۲ در حدود ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی مورد بهره‌برداری قرارگرفت که این مقدار تا هفته دولت به ۶۰۰ واحد خواهد رسید.

این در حالی است که تعداد کل خوابگاه‌های متاهلی ساخته شده در عمر آموزش عالی، یعنی از زمان ساخت دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال ۱۳۱۳ تا سال ۱۴۰۰، کمتر از ۱۰۰۰ واحد بود.

وزارت علوم دولت سیزدهم با وجود مشکلات موجود در تامین اعتبارات دولتی، با اقداماتی همچون تلاش برای جذب حمایت خیرین و اختصاص زمین‌های بلااستفاده برای ساخت خوابگاه و مولدسازی دارایی‌های بلااستفاده در جهت توسعه هرچه بیشتر خوابگاه‌های متاهلی هدفگذاری نموده است.

هم‌اکنون تعداد ۳۲۰۰ خوابگاه متاهلی در ۵۴ دانشگاه کشور در مراحل مختلف ساخت و تامین منابع قرار دارند و برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۶۰۰ خوابگاه نیز در حال اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد