Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تحریک گسل‌های نارضایتی برای ایجاد اختلافات و گسستگی در انسجام ملی است و دشمن به دنبال ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران است و امروز ائتلاف بین امریکا و عربستان و اسرائیل است که هرچه توان دارند علیه نظام جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی سعیدی امروز(شنبه) در جمع بسیجیان استان قزوین در سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: همانگونه که جنگ نرم و جنگ سخت را داریم نیز امروز با فتنه نرم و فتنه سخت مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فتنه نرم را پیش از وقوع فتنه ۸۸ شاهد بودیم که تشکیل کمیته صیانت از آرا، نامه بدون بسم الله، اعلام پیروزی قبل از موعد و اردو کشی بعد از اتفاقات نیز زمینه ساز فتنه سخت بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ابراز کرد: فتنه زمینه داخلی و خارجی دارد؛ اولین کار ترامپ تحریم است که در حال تشدید است و در مرحله دوم عملیات روانی است که تهاجم شدیدی را برای تخریب انقلاب شروع کرده‌اند.

سعیدی بیان کرد: نکته سوم هم تحریک گسل‌های نارضایتی برای ایجاد اختلافات و گسستگی در انسجام ملی است و دشمن به دنبال ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران است و امروز ائتلاف بین امریکا و عربستان و اسرائیل است که هرچه توان دارند علیه نظام جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند.

وی یادآور شد: بنابراین یکی از ویژگی‌های فتنه سخت این است که مسبوق به فتنه نرم بوده و قابل تکرار است و ما هر ۱۰ سال یک فتنه داشتیم؛ اگر توجه نداشته باشیم و بیدار نباشیم ممکن است حوادث گذشته تکرار شود.

یکی از نقشه‌های دشمن ضرورت سازی ساختگی است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: فشار اقتصادی از اهرم‌های دشمن است که در این زمینه رهبر معظم انقلاب از ده سال گذشتنه نسبت به صرفه‌جویی و اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، اما متاسفانه در این زمینه کم کاری می‌شود و اگر به این تذکر عمل می‌شد، قطعا امروز شرایط سخت اقتصادی را نداشتیم.

سعیدی افزود:  در بروز فتنه، عوامل خارجی و داخلی نقش دارد که در فشار اقتصادی دشمن دنبال تحریم فلج کننده است و تکلیف دولتمردان در این زمینه معلوم است و از طرفی هم مردم باید نحوه مصرف درست را در زندگی اجرا کنند.

وی اضافه کرد: نکته‌ای که باید توجه داشت مربوط به ضرورت سازی‌های ساختگی از سوی دشمن است که با این کار می‌خواهد نظام از مواضع خود عقب نشینی کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: اگر به ضرورت سازی ساختگی توجه نشود، می‌تواند باعث عقب نشینی نظام شود همان گونه که در جنگ صفین با گرفتن قرآن‌ها بر سر نیزه‌ها باعث خلع سلاح اجباری امام علی(ع) شدند.

سعیدی با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن ضرورت سازی ساختگی است که به هر نحوی شده باید با ترامپ مذاکره کنیم، گفت: برخی القائات هم وجود دارد که می‌گویند ما نمی‌توانیم در برابر امریکا مقاومت کنیم و باید تن به مذاکره دهیم.

وی افزود: یکی دیگر از القائات این است که می‌گویند چرا باید در سوریه مقاومت کنیم؛ باید گفت در سوریه چند هدف داشتیم که اول دفاع از حریم اهل بیت(ع) بود، دوم جلوگیری از حذف مقاومت از منطقه و جلوگیری از تجزیه سوریه و عراق بود و هدف سوم هم دفع شرورترین دشمن تاریخ یعنی داعش بود.

دشمن به دنبال اجرای برجام 2 در کشور است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: اگر امروز داعش به سمت مرز‌های ما پیشروی می‌کرد، چه وضعیتی داشتیم؟، دستاوردهای امروز را مدیون درایت مقام معظم رهبری هستیم.

این مقتام مسئول افزود: امروز پایگاه‌های امریکا زیر پوشش موشک‌های جمهوری اسلامی است و خوشبختانه هیچ ضعفی در اقتدار و ایستادگی ملت بیدار و آگاه و نظام وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: نکته دیگر که در دستور کار دشمن قرار دارد نیز ترساندن مردم است و شایعه می‌کنند اگر در برابر امریکا کوتاه نیاییم ممکن است حمله نظامی شود؛ امریکا بیش از ۶تریلیون دلار در عراق  هزینه کرد اما موفق نشد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: نقشه دیگر هم این است که دشمن به دنبال شرطی سازی است؛ یعنی روزی گفتند که آب و نان ما به برجام وابسته است و انرژی هسته‌ای را هدف قرار دادند و امروز هم می‌گویند که برجام ۲باید اجرا شود و در این زمینه توان موشکی و نظامی را هدف گرفته‌اند.

سعیدی در پایان تصریح کرد: امروز باید انسجام داخلی حفظ و تقویت شود و بسیج باید نسبت به مسائل هوشیار و بیدار باشد و مردم را درباره خطرات و تهدیدات آگاه کند تا به امید خدواند بتوانیم انقلاب را از این گردنه عبور دهیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ۳۲ سازمانی که برای ساماندهی حجاب و عفاف مسؤل هستند نه تنها کار خودشان را نمی‌کنند، بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می‌اندازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار "احمدرضا رادان" در جمع اساتید و طلاب مدرسه عالی فقهی امام علی بن موسی الرضا (ع) قم و خانواده های شهدای حریم و حرم، گفت: قصه پرغصه امروزهای ما در آمیختگی شبهه، شک، تردید با یقینی حاصل از فقه و علم و عمل است، یعنی شبهه بین حجاب با دلایل و برهان قانون مسائل فقهی و عقلی با شبهاتی که حریف و دشمن و خودی نادان در برابرش قرار می‌دهند.

وی افزود: این قصه‌ای که شروع شده و برنامه دشمن است و همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند دشمن با برنامه کامل، با هدف گزاری کامل و دقیق و البته پا به کار و مصمم است چون اگر به هدف برسد به همه چیز رسیده است، اگر از این مسیر عبور کند از همه جا می‌گذرد.

سردار رادان گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است، چه حفظ آن و چه از دست دادنش. وقتی به شهید "علم الهدی" گفتند خرمشهر سقوط کرد گفت دعا کنید دل را از دست ندهیم، خرمشهر را می‌توان پس گرفت، اما اگر دل سقوط کند خرمشهرها پس از خرمشهر سقوط می‌کنند و آن وقت است که در شهرهای سقوط کرده زندگی خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: دشمن دست روی موضوع مهمی برای شکستن ما قرار داده است، اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: 32 سازمانی که برای ساماندهی حجاب و عفاف مسؤل هستند نه تنها کار خودشان را نمی‌کنند، بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می‌اندازند، دل کسانی که در آن ایجاد شبهه و شک و تردید شده، تسخیر دشمن شده است.

سردار رادان با اشاره به داستان "اندلس" و اینکه چگونه خانواده‌ها از هم پاشیدند، گفت: این یعنی سقوط و شکست، مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است و ما به این مسئله معتقد هستیم، همچنین اعتقاد داریم خیلی از آسیب های اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: بی‌حجابی دل‌ها را به سقوط می‌کشاند و بی غیرتی، بی حیایی و بی عفتی را به دنبال خواهد داشت، در این صورت دیگر کسی برای ارزش‌های اسلامی سینه سپر نمی‌کند و به افرادی بی‌تفاوت بدل خواهند شد.

وی افزود: الحمدلله خداوند مردم را پشت سر ما قرار داد و این را به دل مردم انداخت که به میدان آمده و حمایت و پشتیانی کنند.

سردار رادان تصریح کرد: امروز ما افتخار داریم در محضر خانواده شهدا، اساتید علم و عمل سوگند یاد کنیم که در مسیر اجرای طرح نور به لطف خدا و نظر ائمه اطهار (ع) و حمایت و پشتیبانی شما، هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد، تیرهایی که به سمت ما رها می‌شود مبارک می‌دانیم و اگر زخمی به ما برسد آن را ذخیره آخرت خود می‌دانیم.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هدف دشمن سنگ‌افکنی به پیشانی ماست، از همه شما عزیزان و از مسئولان این مدرسه فقهی و از خانواده شهدا و از قلم و بیان شما قدردانی می‌کنم و از همکارانم نیز تشکر می‌کنم که زخم می‌بینند، ولی کم‌کاری نمی‌کنند و محکم پای کار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد