Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، ایرج رستم زهی اظهار داشت: در این دوره از رقابت های ورزشی 10 تیم از شهرستان های ایرانشهر، زاهدان، سراوان، زابل، چابهار، زهک، مهرستان، سیب و سوران، خاش و قصرقند برگزار شد.

وی افزود: در پایان در ماده 100متر موسی صالحی از ایرانشهر، امید براهویی از زاهدان و علی صداقتی از مهرستان عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در ماده 200 متر معاذ شه بخش از زهک، سهیل کریمی از قصرقند و میثم بلوچ از سراوان عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

وی برترین های ماده 400 متر را فرشید دلاوری از ایرانشهر، ابوبکرسوکی پور از چابهار و شاکر نادری از سراوان عنوان کرد.

رستم زهی ادامه داد: همچنین در ماده 800 و هزار و 500 متر عناوین برتر را به ترتیب وحید نارویی از زهک، بهزاد دل پیشه از ایرانشهر، عبدالحمید قنبر زهی از زاهدان و علی امیریان از ایرانشهر و شهاب شه بخش از زاهدان کسب کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت سیستان و بلوچستان برگزار برنا ومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان