Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:56:40 GMT

دعوت ۳۲ جودوکار به اردوی تیم ملی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۱۶۴۶

دعوت ۳۲ جودوکار به اردوی تیم ملی نوجوانان

اردوی تیم ملی نوجوانان جودو از ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار می‌گردد.

به گزارش ایسنا، مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان با حضور ۳۲ جودوکار از روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
نوجوانان جودو زیر نظر ایوب رستمی به عنوان سرمربی، خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی چین تایپه که اوایل مرداد برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح ذیل است:

حسین خاره از البرز، علیرضا بهرانی فر از بوشهر، محمدحسین آقاجانی، مهدی شوقی نیا و سید ابوالفضل پیمان از تهران، رامین احمدزاده، محمد جوادی فر، امیر محمد طالبی، محمدرضا قره چولی و مهران بریمانلو از خراسان شمالی، ابوالفضل عیسی زایی، محمد غلامی، نصرالله گل بارو، ابوالفضل ترابی و محمد برخوردار از خراسان رضوی، محراب دارئی، حسام بابادی و ابوالفضل شجاعی از خوزستان، محمد آریانمهر از سیستان و بلوچستان، محمدعلی کاظمی، غلام رضا کشتکار، الیاس قهرمانی و محمدرضا طراوتیان از فارس، یاسر رضاقلی گل از قم، کامیار قاسمی از گیلان، علی همتی فر از کرمان، سعید کرجی، شایان صالحی، علیرضا قربانزاده و سامان فلاح زاده از مازندران، محمد حسن وندیان از لرستان، سعید ساریخانی از یزد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از شکست خانگی گریخت

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و هوادار از هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در دقیقه ۵، بابک مرادی با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود شاگردان شجاعی به پایان برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم میزبان برای جبران تلاش زیادی انجام داد و در نهایت در دقیقه ۹۰، محمد عمری از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی به اتمام رسید.

ملوان با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و هوادار این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید و در رده یازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی ملوان انزلی:

حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عبدی، پوریا پورعلی، محمدرضا سلیمانی، محمدرضا بردبار، محمد عمری و رضا جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب هوادار تهران:

علیرضا حقیقی، محسن سفید چقایی، مجتبی لطفی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی