Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کتاب رادیویی با عنوان " اینک شوکران" به همت انتشارات بنیاد فرهنگی روایت فتح تولید شد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، محسن دریالعل مدیرعامل انتشارات روایت فتح با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار در ایران و با همکاری گویندگان زبده و مطرح صدا و سیما، کتاب «اینک شوکران» با روایت حامد جواد زاده و خوانش مژده لواسانی و با همکاری مؤسسه «راه» در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کتاب با سبکی بدیع و نوین زندگی شش جانباز شهید دوران دفاع مقدس منوچهر مدق، مصطفی طالبی، ایوب بلندی، محمدعلی رنجبر، سعید جان بزرگی و حسین شایسته فر را روایت می‌کند که در غرفه انتشارات روایت فتح در دسترس علاقمندان می‌باشد.

انتشارت روایت فتح با 200 عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر شده است. «دل من هیچ»، «تو تمام نمی شوی» ، «ناگرا»،«آخر شهید می شوی» جز جدیدی ترین عناوین این انتشارات است.

غرفه انتشارات روایت فتح در راهرو 11/1 و انتشارات ساقی در راهرو 21 و انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در راهرو 28 ناشران عمومی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار دارند.

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دفاع مقدس سی و دومین نمایشگاه کتاب روایت فتح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات دفاع مقدس سی و دومین نمایشگاه کتاب روایت فتح ادبیات دفاع مقدس سی و دومین نمایشگاه کتاب روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب