Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:47:02 GMT

چاپ و تجدید چاپ ۱۶۹۰ عنوان کتاب از سوی نشر شاهد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۲۳۷

چاپ و تجدید چاپ ۱۶۹۰ عنوان کتاب از سوی نشر شاهد

خزاعی گفت: نشر شاهد تاکنون ۵۰ عنوان کتاب به زبان های خارجی ترجمه و چاپ کرده است و ۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «آذر خزاعی سرچشمه» صبح امروز شنبه هفت اردیبهشت در نشست بررسی وضعیت کمی، کیفی و معنایی کتاب های کودک و نوجوان در حوزه ایثار و شهادت که در سالن شهید مرتضی آوینی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، گفت: نشر شاهد از سال 1368 به طور رسمی کار خود را با تالیف و انتشار کتاب هایی با موضوعات ایثار، شهادت، تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نویسنده و فعال فرهنگی با بیان اینکه نشر شاهد تاکنون 1690 عنوان کتاب چاپ و تجدید چاپ کرده است، عنوان کرد: این کتاب ها دربردارنده ارزش های انسانی و اسلامی برای گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال است که در قالب های مختلف اعم از مستند، زندگی نامه، پژوهش، رمان، شعر و داستان منتشر شده است.

 

وی تصریح کرد: نشر شاهد تاکنون 400 عنوان کتاب چاپ و تجدید چاپ کرده است. همچنین این انتشارات در حوزه جوان و بزرگسال 1490 عنوان کتاب چاپ و تجدید چاپ کرده است. 1228 عنوان کتاب از کل 1690 عنوان کتاب چاپ اولی و 402 عنوان تجدید چاپی هستند.

 

خزاعی سرچشمه خاطرنشان کرد: تاکنون 50 عنوان کتاب به زبان های مختلف به عربی، فرانسه، اردو، لبنانی و ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شده است. 130 عنوان از کتاب های نشر شاهد در جشنواره های مختلف تقدیر شده اند و در چهار مرحله این انتشارات در جشنواره های مختلف و نمایشگاه بین المللی کتاب ناشر برتر معرفی شده است. همچنین تاکنون 600 مجلد از وصیت نامه شهدا مربوط به 26 استان را چاپ کرده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه قم خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران آق قلا خسارت سیل خطبه نماز جمعه وزیر ارشاد سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم

اولین حمله به رژیم اسرائیل در سال ۱۹۴۸ انجام شد، اما طی این سال‌ها بزرگترین حمله پهپادی جهان به اسرائیل توسط ایران انجام شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر