Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:42:13 GMT

60 نفر خادم موکب ابرکوه به خوزستان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۶۹۲

60 نفر خادم موکب ابرکوه به خوزستان اعزام شدند

یزد - ایرنا - برای کمک و خدمات رسانی به هموطنان سیل زده شهرستان هویزه خوزستان روز شنبه، 60 نفر از خادمان موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه به اعزام شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نیروها شامل آشپز و کمک‌ آشپز با سه دستگاه مینی‌بوس به منطقه اعزام شدند.
با اعلام کمک رسانی از سوی رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهوری ، مردم با کمک های نقدی ، جنسی و اعزام نیرو به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اجرایی موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه امروزه در حاشیه اعزام نیروهای مردمی به هویزه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نیاز مبرم مناطق سیل زده و اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر حضور موکب ها برای خدمت رسانی، این موکب علاوه بر اعزام نیرو، کمک هایی غیرنقدی ارسال کرد .
حسن فلاح زاده اظهار داشت: کمک های مردمی در 2 مرحله شامل مواد غذایی ، ماست، پنیر، آب‌معدنی، روغن ، برنج ، پوشاک ، پتو ، به ارزش 200 میلیون ریال با 2 دستگاه کامیونت به هویزه ارسال شد.
موکب خدام الحسین ابرکوه در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کنند .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 هويزه اعزام نيرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود

مجید نامجو روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری از وی خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نامجو تاکید کرد: مرز خسروی می تواند مرکز ثقل انتقال زائران اربعین در کشور باشد و به مرز اول کشور تبدیل شود و باید خودمان را برای انتقال یک و نیم میلیون زائر از این مرز آماده کنیم.

وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.

در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.

وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.

وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند