Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:05:22 GMT

ایثار خانواده شهدا موجب بارور شدن درخت انقلاب شده است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۸۱۳

ایثار خانواده شهدا موجب بارور شدن درخت انقلاب شده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم عبدالی روز شنبه همزمان با هفته گرامیداشت کارگر و سلامت در دیدار با خانواده معظم شهیدان 'محمد و حسن محمد آقایی' و 'حسن حسن‌زاده' اظهار داشت: خون شهیدان و صبر خانواده های آنان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
وی امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچکترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.
حجت الاسلام عبدالی اضافه کرد: مسوولان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده را به طور جدی در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در پایان دیدار‌ها از خانواده‌های معظم شهیدان محمد‌آقایی و حسن‌زاده تجلیل شد.
شهیدان والامقام 'محمد و حسن محمد‌آقایی'، در بمباران هوایی رژیم بعث سال 1366 در روستای شلماش و شهید حسن حسن‌زاده در سال 1365 با اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی، در مرز کشورمان با عراق واقع شده است.
7562/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی انقلاب جامعه خانواده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا